Wordt het dan toch tijd voor een spierversterker ...?

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Jol
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Jol »

pebi schreef:fijn hoor Jolanda!
Ja, heel fijn :) ! Hier spreekt een blij vrouwtje :wink:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat fijn om te lezen.
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:klasse:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Jol
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

In goed overleg met de dierenarts hebben we besloten om de Cortaphen Forte voor Saar te blijven gebruiken :). Dus even een voorraadje aangelegd voor de komende 2 maanden. Inderdaad loopt ze wat beter en lijkt ook beter te 'durven' lopen. Enige echte bijwerking tot nu toe is dat ze ontzettende hoeveelheden moet plassen, maar ja, als dát het enige is.... Soms is het nodig om tussendoor een extra wandeling naar het veldje te maken, plasje doen en weer terug, en soms kan het gewoon blijven bij 4x uitlaten per dag en dan plast ze gewoon enorm lang :D. Zelfs de mensen hier in de straat zeggen me spontaan dat ze Saar wat beter zien lopen :) ; ze heeft iedereen voor zich ingepakt :verliefd1: :D .
Hopelijk kan mijn lieve oudje nog een tijdje mee zonder al te veel ongemak.

Groetjes,
Jolanda
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Wat een geweldig goed nieuws! Ik zou zeggen ga zo door en nogmaals vanuit hier een paar dikke smakkerds voor jullie.

Veel liefs van Alice. :knuffel:

P.S. Hoe gaat het met je moeder?
Afbeelding
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Heel mooi nieuws, ga zo door meidje :)
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Gina heeft nu 2 prikken Anabole gehad. Als het aanslaat krijgt ze die iedere maand. Ook voor haar achterkant, spieren. We zien dat ze iets gemakkelijker loopt. Haar wil was er wel, ze wil verder en langer dan ik zeg maar.

Haar voorkant is super, een jonge god maar haar achterflank is oud. Helaas.

Ik las dat dit middel Cortaphen Forte een soort pijnstiller is, soort ibuprofen van 200 mg, klopt dat of is dit een echt spierversterker.

Succes en sterkte met Saar, geniet van haar
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Jol
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Dank jullie wel allemaal :) :) :)
Tilly, Cortaphen Forte is een combinatiepreparaat van een niet-steroide ontstekingremmer (fenylbutazon) en een steroide ontstekingremmer dexamethason). Het bevat een soort Prednison, dus best een zwaar middeltje... maar het helpt Saar en dat vinden wij nu het allerbelangrijkste. Wat goed dat Gina het goed doet op de spierversterker ,
:klasse:. Ik lees dat zij in september 14 wordt :applaus: , geweldig.
Wat kunnen we toch genieten van onze oudjes hè?

Groetjes, en dikke knuffel voor Gina :groteknuffel:
Jolanda
Jol
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Alice van Ginkel schreef:Wat een geweldig goed nieuws! Ik zou zeggen ga zo door en nogmaals vanuit hier een paar dikke smakkerds voor jullie.

Veel liefs van Alice. :knuffel:

P.S. Hoe gaat het met je moeder?
Dank je Alice :) . En met mijn moeder gaat het gelukkig heel goed. Pas halfjaarlijkse controle gehad en over een half jaar pas weer terug. Ze geniet weer met volle teugen van het leven :klasse:

Liefs,
Jolanda :knuffel:
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Jol schreef:Dank jullie wel allemaal :) :) :)
Tilly, Cortaphen Forte is een combinatiepreparaat van een niet-steroide ontstekingremmer (fenylbutazon) en een steroide ontstekingremmer dexamethason). Het bevat een soort Prednison, dus best een zwaar middeltje... maar het helpt Saar en dat vinden wij nu het allerbelangrijkste. Wat goed dat Gina het goed doet op de spierversterker ,
:klasse:. Ik lees dat zij in september 14 wordt :applaus: , geweldig.
Wat kunnen we toch genieten van onze oudjes hè?

Groetjes, en dikke knuffel voor Gina :groteknuffel:
Jolanda
Ja super he... die oudjes. Fijn dat Saar er goed op reageert. Ik wil dit ook even met onze DA bespreken, dank je wel voor je uitleg. Die anabole prik helpt wel maar .... weet niet. Lijkt wel alsof het maar 2 weken echt goed werkt, vandaar.

Las net je andere bericht... toch maar niet bespreken met de DA :wink:
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Luuk&Toon

Ongelezen bericht door Luuk&Toon »

Mijn labrador van 13 loopt ook heel slecht hij heeft al eens metacam gekregen hielp eerst wel later niet meer dus was ik mee gestopt. Nu een paar weken geleden zakte hij weer door zijn achterpoten en heb op internet zitten zoeken wat kan ik hem eventueel geven daar zag ik soul-mate nutrition dog dit is een voedingssupplement en zit vanalles in speciaal ook voor de gewrichten kijk maar op die site van hun. Bij soul-mate misschien is het te proberen.
groetjes Dineke
Plaats reactie