Hahaha, niemand heeft nog geboden zie ik?!
De bench is echt heel mooi hoor hahaha.
Nee, alles is prima, de bench is idd geleverd en is super, Ruud zat er al in voordat ie uitgeklapt was

dus dat is ook geen probleem maar die man he?!
Komt ie thuis en zegt: ooh, ik zie het al, het is een platte en net zo groot, misschien nog wel groter dus dat past ook niet.....
Hij had gedacht dat de bench in een soort koker zat....
Aargh!!, ik heb het je toch nog laten zien!!! Je kon toch zien hoe hij eruit zag

Zou je hem dan niet?!!!
Ik had met die ijzeren bench al geopperd dat die best plat in de koffer kon met Ruud er bovenop maar nee, niets is mogelijk! Dit kan niet en dat kan niet, in plaats van nou even mee te denken wat WEL kan!
Hij is soms zooooooo lastig he die man!
Maar goed, lang verhaal kort: we doen onze bagage in een dakkoffer, die hurenwe en die halen we morgenavond op. Ik denk dan dat ik de bench (stof of staal) dan onderin ga leggen met de bagage er bovenop.
Man roept nu al dat dat vast niet past, nou we gaan het beleven!
Als het echt niet kan dan de bench in de kofferbak met Ruud er bovenop en als dat OOK niet kan dan bench opgezet in kofferbak met Ruud erin.
Ik ga nog even bedenken welke bench ik dan mee wil nemen want als Ruud zich omdraait op z'n Ruud's (lees: beetje lomp) dan zie ik die stoffen bench wel enorm heen en weer gaan, straks kukelt 'ie met bench en al om
Geen idee wat er allemaal in de dakkoffer past, we hebben nu de grootste besteld (en ja zeker, daar is ook al een hele discussie over geweest

)
Maar goed, als niemand biedt op man dan zal ik hem wel houden

. Hij heeft ook best wel goede kanten hoor
(alleen weet ik die op dit moment niet op te noemen...)
Ik laat jullie morgenavond of donderdag nog wel even weten wat het geworden is