duimen nodig
-
rimanime
- Speurneus

Dikke knuffel voor je grietjes. Voor Terra een extra dikke 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Terra5
- Speurneus

Aangezien Danouk vanmorgen ook weer een aantal keer had overgegeven, heb ik voor haar ook maar spuit tegen de misselijkheid gehaald en die heb ik 's ochtends gegeven. Sindsdien heeft ze gelukkig niet meer overgegeven
Iedere keer geven we maar een klein beetje kipfilet, maar bij haar lijkt dat nu dus goed te gaan. Hopelijk vannacht ook 
Terra is nog steeds hetzelfde.. niet meer overgegeven en geen diarree. Maar goed gaat het helaas nog niet.. Eten wil ze nog niet echt. Een klein hapje gaat, maar meer niet, dan eet ze verder met lange tanden. Lopen wil ook nog niet echt. heel rustig en niet ver. Ze reageert verder wel goed gelukkig op ons en wil ons ook wel begroeten. Als ze morgenochtend nog zo is, dan ga ik met haar naar de DA en haar even door hem laten beoordelen.
Terra is nog steeds hetzelfde.. niet meer overgegeven en geen diarree. Maar goed gaat het helaas nog niet.. Eten wil ze nog niet echt. Een klein hapje gaat, maar meer niet, dan eet ze verder met lange tanden. Lopen wil ook nog niet echt. heel rustig en niet ver. Ze reageert verder wel goed gelukkig op ons en wil ons ook wel begroeten. Als ze morgenochtend nog zo is, dan ga ik met haar naar de DA en haar even door hem laten beoordelen.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Ja, wij dachten ook dat Danouk al aan de beterende hand was. 2 weken geleden had zij een avond overgegeven. Maar ze bleef daarna wel iedere keer wat misselijk en wel rustiger voor haar doen, maar niet echt ziek meer.. Tot gisteravond dus. Sindsdien is ook dat dametje weer flink ziek en zielig. Maar goed, het eten blijft er nu wel in en dat is weer ietsesmoezie schreef:Beterschap voor de dames! Ik dacht dat Danouk al helemaal beter was?
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
wobbetje
-
wobbetje
-
Terra5
- Speurneus

We hebben helaas wat extra duimen nodig 
Danouk is inmiddels gelukkig weer bijna de oude.
Maar Terra verbeterde niet echt. Ze heeft niet meer overgegeven en geen diarree, maar eten wilde ze nog steeds niet echt van harte en ze is zwak. Ik ben vanmiddag met haar naar de DA geweest.
En waar ik bang voor was is waarschijnlijk echt zo; haar slokdarmverlamming is waarschijnlijk verder omhoog gegaan
Haar hele slokdarm is op dit moment gevoelig en goed voelbaar. De keel is geïrriteerd en daardoor is eten ook niet fijn.. Ze zit op al een tijdje op maximale dosering voor maag en slokdarm.. Geen goed nieuws dus 
Daarnaast reageert ze ook gevoelig op de darmen en zit er dus ook een darminfectie bij. We kunnen proberen om een bepaald middel wat ze al krijgt te "over-doseren". Dat kan verder geen kwaad en geeft ook geen bijwerkingen ofzo, maar het kan net een extra beschermlaagje in de slokdarm leggen, waardoor de irritatie afneemt. En daarnaast toch een AB-kuur voor de darmen.
Ik heb er voor gekozen om dit nog wel te proberen. Op dit moment lijdt ze niet en de middelen die we inzetten zijn nog binnen de marges van wat ik voor haar wil. Ze reageert nog wel vrolijk en zoekt ook gewoon gezellig contact, maar ze moet wel binnen een paar dagen verbeteren en laten zien dat ze zich beter voelt en weer wil eten.
Ik heb allemaal lekker eten gehaald voor de dame, wat extra vitamientjes en verder erg verwennen. En nu maar hopen dat ze zich dit weekend toch weer wat beter gaat voelen en wel lekker weer kan eten.
Het ging zo verrassend goed met mijn oude dame de laatste maanden.. Ik wil haar nog niet kwijt
Maar het moet nog wel Terra-waardig zijn en dat moet de komende dagen blijken..
Danouk is inmiddels gelukkig weer bijna de oude.
Maar Terra verbeterde niet echt. Ze heeft niet meer overgegeven en geen diarree, maar eten wilde ze nog steeds niet echt van harte en ze is zwak. Ik ben vanmiddag met haar naar de DA geweest.
En waar ik bang voor was is waarschijnlijk echt zo; haar slokdarmverlamming is waarschijnlijk verder omhoog gegaan
Daarnaast reageert ze ook gevoelig op de darmen en zit er dus ook een darminfectie bij. We kunnen proberen om een bepaald middel wat ze al krijgt te "over-doseren". Dat kan verder geen kwaad en geeft ook geen bijwerkingen ofzo, maar het kan net een extra beschermlaagje in de slokdarm leggen, waardoor de irritatie afneemt. En daarnaast toch een AB-kuur voor de darmen.
Ik heb er voor gekozen om dit nog wel te proberen. Op dit moment lijdt ze niet en de middelen die we inzetten zijn nog binnen de marges van wat ik voor haar wil. Ze reageert nog wel vrolijk en zoekt ook gewoon gezellig contact, maar ze moet wel binnen een paar dagen verbeteren en laten zien dat ze zich beter voelt en weer wil eten.
Ik heb allemaal lekker eten gehaald voor de dame, wat extra vitamientjes en verder erg verwennen. En nu maar hopen dat ze zich dit weekend toch weer wat beter gaat voelen en wel lekker weer kan eten.
Het ging zo verrassend goed met mijn oude dame de laatste maanden.. Ik wil haar nog niet kwijt
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory