Toosje weer bij de dierenarts geweest. Met kwispelend staartje ging ze naar hem toe.Duidelijk dat de pijnprik haar heeft geholpen dus het was geen inklemming van het een en ander. Het blijkt nu dat ze een zware darminfectie heeft opgelopen , de ontlasting is zwart . Daardoor had ze heel veel pijn en de spieren lieten haar ook even in de steek. Vandaag is ze al zo veel beter te pas, natuurlijk ook wel door de prik. Vandaag weer een naaldje in haar lijf, wat ze gelaten liet doen. We hebben haar weer lekker mee naar huis genomen met kwispelend staartje , ze slaapt nog wel heel veel , maar dat kan het herstel alleen maar bevorderen. Het was gelukkig haar tijd nog niet. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Ik ben heel wat ouder geworden vannacht, was zo bang dat ze de laatste adem uit zou blazen, maar ze heeft besloten om nog een tijdje te blijven. Hoogstwaarschijnlijk zijn toch de algen in de vieze sloot de boosdoender geweest.
Pfff, wat een opluchting. Maar we blijven duimen dat ze weer helemaal opknapt.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
gelukkig een voorzichtig positief berichtje over Toosje
kan me voorstellen dat het jaren van je leven gekost heeft Dorette
geef de barones maar een zachte zoen op haar mooie koppie van me
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Pfffoe, dat is een hele opluchting. Ze zal misschien nog even aan de vieze poeperij gaan, als haar darmen zo van slag zijn, maar dat is dan alleen maar ´grote schoonmaak´.
Gelukkig is dit bange avontuur ook weer achter de rug