De hond veel samen laten zijn met het konijn zodat het normaal wordt voor de hond. En echt proberen de hond af te leiden door iets te gaan doen wat ie super leuk vindt, terwijl het konijn op de achtergrond aanwezig is. Elke keer dat de hond even naar jou kijkt direct belonen met mega lekkers.
Wat zou je doen als je hond ergens in het water zit waar hij/zij er zelf niet uit kan komen en jij er zelf ook niet met je handen bij kan?
het ligt er aan,zou er een hele lange revalidatie aan komen met pijn en een vooruitzicht met artrose ed.
dan zou ik de hond laten gaan hoe moeilijk het ook zou zijn.
wat zou je doen als de hond van de buren steeds zit te janken.
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Kwaad zijn op mijzelf omdat ik niet beter heb opgelet
Ik herhaal de vraag van Miranda nog even want dat is hier ook een issue en oordoppen vind ik niet direct een optie. Wachten tot het overgaat ook niet, duurt al 4 jaar
Dus: wat zou je doen als de hond van de buren steeds zit te janken.
Een gesprek met de buren aangaan om te kijken of ze ermee aan de slag zijn (als ze in training zijn hiervoor dan heb ik meer begrip dan dat ze er niets mee doen) want misschien is het bij de eigenaren wel onbekend.
Mocht het bekend zijn en doen zij er niets mee, dan zou ik erover klagen want niets is zo irritant als een hond die continu blaft !
Wat zou je doen als je hond niet bij je andere hond kan (denk aan een pup/herplaatser erbij)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!