Als ik kijk naar hoe het bij beide nestjes is gegaan dan vind ik van de prijs niet zo gek veel te zeggen.
Bij het red-foxnestje heeft moeder 4 pups geworpen, volgens mij maar dat weet ik niet 100% zeker meer, keizersnede gehad. Dan alle tijd, voer, warmtelamp bij de werpkist, etc. meegerekend houd je er niet zo gek veel aan over.
In het nestje van Indra was er sprake van keizersnede, bijvoeding (moeders ging melk geven op moment dat het niet meer nodig was), warmtelamp en alle tijd die er in gaat zitten. In dit nest zaten 9 pups.
Als ik kijk naar hoe serieus ze met het fokken bezig zijn, bereken cq weet hoeveel Buddy (Indra's vader) en ouders van Pepper hebben gekost incl. import naar Nederland (schrijf ik het goed, alle 3 komen ze dus uit Amerika) dan maak ik mijn borst wel nat. We hebben het dan niet over de kleine bedragen.
Maar ook buiten dat steeds maar weer met de honden bezig zijn, training zus/training zo, showtje hier en showtje daar.
Aan beide, Indra en Pepper ook goed te merken. Wereldhonden met een heel mooi karakter

Ook wij werden raar aangekeken toen we vertelden hoeveel wij voor Pepper hadden betaald, immers is Pepper een herplaatser. Maar ze was het dubbel en dwars waard.
Toch kan ik het mij wel voorstellen als mensen zeggen zodra een pup boven de 1000 euro komt dan weet ik niet meer of ik hier in meega.
Het zijn niet de kleine bedragen meer en ze lopen idd op.