Xpencers' fokker wil ik heel graag eens mailen! Ik stond toevallig gisteren op het punt om een mailtje te sturen naar Engeland

@ kim Even offtopic, ik zie dat je nieuwe pup krijgt, een teefje ditmaal. Hartstikke leuk. Voor Zelda's dekking hebben we dezelfde reu gebruikt.-kim- schreef:Met Charlie zijn fokker toen hij nog leefde absoluut niet meer, daar is zelfs we advocaat aan te pas moeten komen, toen die fokker in geldnood raakte (6jaar later), kregen we ineens een fax dat wij getekend hadden dat hij Charlie mocht inzetten als dekreu, toen we naar die papieren vroegen , kregen we het koopcontract met daaronder geschreven dat hij dat mocht, op ons koopcontract stond uiteraard niets, maar hij bleef volhouden tot dat de advocaat een brief heeft gestuurd en daarna nooit meer iets gehoord. Wij hadden van te voren geen contact meer gehad met die fokker.
Met Mexx zijn fokker niet meer, dat is heel snel verwaterd.
Met Bear zijn fokker nog wel eens, als er iets is kan ik dat nu ook nog altijd aan haar vragen, het eerste jaar was het contact echt regelmatig en ik vind dat fijn. Nu is het wel eens per mail en op FB.
Ja leuk, ik had het al gezien, knappe vent is hetAnnamaria schreef:
@ kim Even offtopic, ik zie dat je nieuwe pup krijgt, een teefje ditmaal. Hartstikke leuk. Voor Zelda's dekking hebben we dezelfde reu gebruikt.
Dat is het ook, as zondag heb ik de reünie van het ayay en ozzie nestje ons elftalletje, en er komen maar liefst 10 pupperds terug, ik ben in de gloriaKay schreef:Lees hier ook regelmatig over terugkom dagen, lijkt me super om te hebben na een jaar om zo alle broertjes en zusjes te zien van jouw hond! Helaas deden de fokkers van onze honden dat niet, maar hoe vaker ik het lees hoe meer ik denk "leuk!"