beterschap Bowie .
Het kan zich zeker uitbreiden bij Fleur was het laats vanaf haar wang tot aan het oor vreselijk zielig.
Ik had toen ook zalf gekregen om de jeuk en pijn te verzachten.
dermapet vloeibare huidcreme dit hielp wel goed.
Hij heeft toch ook maar weer nog AB erbij gekregen.
Hij lijkt zich iets beter te voelen, had gisteren zomaar weer een speelmomentje, kwam met een speeltje in zijn bek even gek doen en mij uitdagen om mee te 'spelen'.
Gisteren voor het eerst geen nieuwe onrustige plekken gevonden tussen zijn haren en de oude plekken helen nu langzaam, met een kort plasrondje kan hij zijn halsband weer losjes om zonder dat de boel weer open gaat.
Hij heeft toch ook maar weer nog AB erbij gekregen.
Hij lijkt zich iets beter te voelen, had gisteren zomaar weer een speelmomentje, kwam met een speeltje in zijn bek even gek doen en mij uitdagen om mee te 'spelen'.
Gisteren voor het eerst geen nieuwe onrustige plekken gevonden tussen zijn haren en de oude plekken helen nu langzaam, met een kort plasrondje kan hij zijn halsband weer losjes om zonder dat de boel weer open gaat.
Arme Bowie, wel fijn dat je ziet dat het hopelijk nu de goede kant op gaat. Sterkte!
Groetjes Nicole en een van Jackson!
Jackson 09-10-2012 Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Hij heeft al eens eerder 6 weken AB gehad toen hij met zijn huid heeft getobd, maar 't lijkt nu nog moeizamer te gaan inderdaad.
Hij voelt zichzelf gelukkig niet (meer) naar eronder nu en dat vind ik wel heel belangrijk.