Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Leuke banner trouwens Kristy. Ik zie het nu pas :) !!

Ik ben vandaag weer foto's aan het maken. Als er wat leuks tussenzit plaats ik er een paar.

Zat er net helemaal doorheen hoor..kon heeeel even geen Finn meer zien :oops: . Hij is zo dol soms. Vanochtend mezelf bijelkaar geraapt (voel me nog steeds niet 100%) en een wandeling naar dorp gemaakt, naar de dierenwinkel en heel veel mensen begroet. Daarna heerlijk liggen dutten. Maar ja, toen hij wakker werd weer even lekker dwaas doen. Heb hem wat lekkers om op te kauwen gegeven, daar heeft hij enorm veel behoefte aan. Een soort staafje is het. Hij vond het maar raar eerst, maar al snel was het weer verdwenen. Finn eet graag :D ! Nu is hij weer helemaal moe en kroop zelf in zijn bench! Normaal probeert hij onder de tafel of ergens tegenaan in slaap te vallen, maar nu helemaal zelf. Toen ik het deurtje dicht deed gaf hij ook geen kick. Super!

We gaan maandag naar de dierenarts. Ik ben benieuwd hoe veel hij gegroeid is. Hij is volgens mij best aan de maat...hij moet eerder wat minder dan meer. Echt een beertje dus :).

Groetjes, Sandra
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hihi,ja Sandra, dat heb ik ook met Enzo.
Die kan soms zo dol zijn! dan vliegt hij door de kamer.
Ik pak hem dan op, en ga mee naar de tuin.
Daar geef ik hem een lege Fantafles met houtsnippers erin, en rennen maar!!! :D
10 minuten later gaan we weer naar binnen, en dan is hij rustig.

Net liep Enzo "los" door de kamer terwijl ik aan het :zuigen: was
eerst wilde hij dat gekke ding aanvallen, maar nadat ik euh euh zei ging hij gewoon zitten kijken :P
Maar toen bedacht hij ineens weet je wat ik ga voor de kelderkast zitten plassen :oops: dat vond het vrouwtje geen goed idee, en pakte me snel op voordat ik maar iets kon doen.
Ze heeft me buiten gezet, en daar heb ik geplast! toen kreeg ik een brokje als beloning mjam,

Enzo moet zo vaak plassen, hij had nog geen half uur geleden ook geplast. :???:

ps de grindbak is nog steeds niet interessant genoeg, vandaag nog maar een keer daarop geplast. :x

Maandag mag ik ook naar de dierenarts met Enzo, ben benieuwd!!

groeten Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Hallo...!! Ja de dolle tijden zijn hier ook bekent ( zie het topic van gisteravond) Buiten laten rennen is inderdaad wel een goede optie.

De grindbak is hier trouwens ook echt niet intressant. In totaal 1x op geplast.. :( maar ja...

Binnen plassen heeft hij sinds zondag niet meer gedaan. Hij snapt alleen nog niet dat hij tijdens een rondje wandelen ook mag plassen. Hij houd het dan op en als we terug zijn in de achtertuin gaat hij daar plassen.. :? maar alles beter dan binnen.. ! :D

Hij ligt nu heerlijk te slapen en straks gaan we even naar een kerstmarkt hier in de buurt.... spannend.... :lol: :lol:

Groetjes Kristy
oh ja en wij gaan maandag ook naar de dierenarts.. :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Finn wil alleen maar in de grindbak plassen en poepen. Tenminste, als we wandelen doet hij het wel gewoon op straat en zo, maar hier voor het huis sprint hij zo snel mogelijk naar het grind en doet een plas. :)

Wat leuk dat jullie naar de kerstmarkt gaan. Hij zal wel een hoop nieuwe indrukken opdoen.
Finn heeft al 3 verschillende hondenrassen ontmoet. Vanmiddag was hij volgens een klein hondje (terrier geloof ik) te druk en die gaf hem een snauw. Gelukkig begreep hij het en stopte hij met klieren.

Oh ja, en dat stofzuigen. Vanmiddag is het huis hier ook gestofzuigd. en ja errug interessant natuurlijk. Na duidelijk 'nee' ging meneer vrolijk zitten kijken. Wat een raar ding ook moet hij vast gedacht hebben. :D We hebben al eerder gestofzuigd, maar toen lag hij zo diep in slaap dat hij er niets van meegekregen heeft...

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Finn wil alleen maar in de grindbak plassen en poepen. Tenminste, als we wandelen doet hij het wel gewoon op straat en zo, maar hier voor het huis sprint hij zo snel mogelijk naar het grind en doet een plas. :)

Wat leuk dat jullie naar de kerstmarkt gaan. Hij zal wel een hoop nieuwe indrukken opdoen.
Finn heeft al 3 verschillende hondenrassen ontmoet. Vanmiddag was hij volgens een klein hondje (terrier geloof ik) te druk en die gaf hem een snauw. Gelukkig begreep hij het en stopte hij met klieren.

Oh ja, en dat stofzuigen. Vanmiddag is het huis hier ook gestofzuigd. en ja errug interessant natuurlijk. Na duidelijk 'nee' ging meneer vrolijk zitten kijken. Wat een raar ding ook moet hij vast gedacht hebben. :D We hebben al eerder gestofzuigd, maar toen lag hij zo diep in slaap dat hij er niets van meegekregen heeft...

Groetjes, Sandra
Hier was het stofzuigen wel een heel trots moment... !
Chester vind de stofzuiger toch een beetje eng dus wat doet hij
Hij gaat ZELF in zijn bench... :schreeuw: dit is dus inderdaad zijn veilige plekje... !! JAHOE!!

De kerstmarkt viel wat tegen.. er was niet zoveel te doen qua kerst.. maar het was wel druk. Er reden scooters voorbij er waren gillende kinderen mensen met winkelwagentjes.. kinderen.. een mevrouw met een rollator en natuurlijk heel veel ohhh en ahhh `s... Chester was niet zo onder de indruk.. :klasse: Helemaal goed dus!!

Wat goed Sandra dat Finn het op de grind-bak doet! :D
:applaus: Hier toevallig net voor de 2e keer.. ik heb hem volledig de hemel in geprezen.. :wink: wie weet helpt het!

Groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Finn wil alleen maar in de grindbak plassen en poepen. Tenminste, als we wandelen doet hij het wel gewoon op straat en zo, maar hier voor het huis sprint hij zo snel mogelijk naar het grind en doet een plas. :)

Groetjes, Sandra
Hier was het stofzuigen wel een heel trots moment... !
Chester vind de stofzuiger toch een beetje eng dus wat doet hij
Hij gaat ZELF in zijn bench... :schreeuw: dit is dus inderdaad zijn veilige plekje... !! JAHOE!!

De kerstmarkt viel wat tegen.. er was niet zoveel te doen qua kerst.. maar het was wel druk. Er reden scooters voorbij er waren gillende kinderen mensen met winkelwagentjes.. kinderen.. een mevrouw met een rollator en natuurlijk heel veel ohhh en ahhh `s... Chester was niet zo onder de indruk.. :klasse: Helemaal goed dus!!

Wat goed Sandra dat Finn het op de grind-bak doet! :D
:applaus: Hier toevallig net voor de 2e keer.. ik heb hem volledig de hemel in geprezen.. :wink: wie weet helpt het!

Groetjes Kristy
kristies
Speurneus
Speurneus

hmmm sorrie dat is 2 x.. :oops:
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

Leuk filmpje.....die fles kan niet meer door de scanner :shock: etiketje is weg :? 8)
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Klopt !!! Maar voor 50 cent koop je geen speeltje !!!!!

groeten,

Joost
Marcail
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marcail »

miran&joost schreef:Klopt !!! Maar voor 50 cent koop je geen speeltje !!!!!

groeten,

Joost
Klopt ook, en ze hebben lol voor 10 :D :D :D :D
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Leuk hoor, weer een update van broer Enzo!! :D Baasje wil niet zo opschieten hier, maar als ze weer wat vaker van de bank afkomt en niet meer zo veel slaapt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat er van mij ook weer wat 'geshowd' wordt.
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Leuk filmpje :D En ach , die 25 cent ofzo van het statiegeld ... wie maakt zich daar nou druk om als je pupperd er zoveel plezier van beleefd :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Anja

Ongelezen bericht door Anja »

Geweldig filmpje, vooral hoe die heeeeel voorzichtig terug loopt naar de fles!!! Ook hier zijn de flesjes favoriet :D !!

Wel een beetje raar om Enzo te horen en een bruine te zien :wink: , 'onze' Enzo ligt heerlijk te knorren, maar ik zal hem binnenkort voor hem afspelen, ben benieuwd of hij reageert op de naam!!!
kristies
Speurneus
Speurneus

leuke foto`s en filmpje !! 8)
enne mooie tuin.. :wink:

En statiegeld... och dat is inderdaad niks vergelijken met het plezier toch?

Groetjes Kristy
Illie

Ongelezen bericht door Illie »

Wat een ontzettend lief filmpje :)
Plaats reactie