Indy niet in orde..
-
lmolen
-
Yara
Vanochtend 8 uur waren we weer in Utrecht, dit keer bij de spoedarts. Na haar eerst weer onderzocht te hebben, kwam er wederom niets uit. Dit had ik trouwens ook niet verwacht.
Na overleg met de artsen hebben we besloten om Indy daar op te laten nemen, zodat ze haar de komende dagen kunnen observeren, onderzoeken en indien nodig behandelen. Dus met pijn in mijn hart maar wetende dat ik er goed aan doe, heb ik mijn meisje daar gelaten. Ze piepte en jankte toen ik daar weg ging.. zo sneu.
Maar eind van de dag kreeg ik al een telefoontje dat ze een stuk rustiger was en dat het naar omstandigheden goed met haar ging. Ze vinden haar ontzettend lief en ze doet het ontzettend goed! Toen ik dat hoorde kon ik alleen maar trots zijn op mijn meiske, dapper grietje van me!
Ondertussen waren er weer een paar bloeduitslagen binnen, waar toch wel iets uit was gekomen. Haar eiwitgehalte was aan de lage kant. Er moet nu gekeken worden of dit komt vanuit de blaas of vanuit de darmen. Ze gingen dus ook steriele urine afnemen d.m.v. een naald in de blaas. Morgen krijgen we hier de uitslag van. Is dit in orde, dan gaan ze zich richten op de darmen. Wellicht dat ze last heeft van parasieten of een ontsteking. Ook is morgen de gastro-entroloog aanwezig en staat er al overleg gepland. Voor nu onderzoeken ze haar iedere twee uur om te zien hoe het zich ontwikkeld. Maar nog steeds heeft ze enorme buikpijn. Hopelijk leid het verlaagde eiwitgehalte naar de oorzaak en kunnen ze haar snel gaan behandelen. Dus al met al blijft het nog steeds spannend.
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven, kaarsjes en vele knuffels!! Dat doet me goed
Na overleg met de artsen hebben we besloten om Indy daar op te laten nemen, zodat ze haar de komende dagen kunnen observeren, onderzoeken en indien nodig behandelen. Dus met pijn in mijn hart maar wetende dat ik er goed aan doe, heb ik mijn meisje daar gelaten. Ze piepte en jankte toen ik daar weg ging.. zo sneu.
Maar eind van de dag kreeg ik al een telefoontje dat ze een stuk rustiger was en dat het naar omstandigheden goed met haar ging. Ze vinden haar ontzettend lief en ze doet het ontzettend goed! Toen ik dat hoorde kon ik alleen maar trots zijn op mijn meiske, dapper grietje van me!
Ondertussen waren er weer een paar bloeduitslagen binnen, waar toch wel iets uit was gekomen. Haar eiwitgehalte was aan de lage kant. Er moet nu gekeken worden of dit komt vanuit de blaas of vanuit de darmen. Ze gingen dus ook steriele urine afnemen d.m.v. een naald in de blaas. Morgen krijgen we hier de uitslag van. Is dit in orde, dan gaan ze zich richten op de darmen. Wellicht dat ze last heeft van parasieten of een ontsteking. Ook is morgen de gastro-entroloog aanwezig en staat er al overleg gepland. Voor nu onderzoeken ze haar iedere twee uur om te zien hoe het zich ontwikkeld. Maar nog steeds heeft ze enorme buikpijn. Hopelijk leid het verlaagde eiwitgehalte naar de oorzaak en kunnen ze haar snel gaan behandelen. Dus al met al blijft het nog steeds spannend.
Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven, kaarsjes en vele knuffels!! Dat doet me goed
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt, maar aan de andere kant...hopelijk komen ze er zo wèl achter wat er nu precies met haar aan de hand is.
Pfff....gelukkig dat ze zo dapper is.
Heel veel sterkte/succes wederom!
Pfff....gelukkig dat ze zo dapper is.
Heel veel sterkte/succes wederom!
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
sharon66057
- Speurneus

Nogmaals heel veel sterkte, kan me voorstellen dat het erg naar is om je meisje daar zo achter te moeten laten
Ik hoop echt dat ze er snel achter komen wat er nou allemaal aan de hand is....wij blijven duimen...
Ik hoop echt dat ze er snel achter komen wat er nou allemaal aan de hand is....wij blijven duimen...

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Bah, wat moet je je zo rot hebben gevoeld om je lieve meiske te moeten achterlaten in de kliniek
Je weet dat het beter is, maar gevoelsmatig zou je haar het liefst meteen weer mee naar huis willen nemen.
Hoop dat ze erachter kunnen komen wat Indy nou heeft.
We blijven aan jullie denken!
Sterkte!!
Hoop dat ze erachter kunnen komen wat Indy nou heeft.
We blijven aan jullie denken!
Sterkte!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
lmolen
-
marit
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
-
gitte
-
rimanime
- Speurneus

-
Katootje
- Hele grote hondenneus

Even snel kijken vanaf mijn vakantie-adres hoe het met Indy gaat..
Moeilijk hoor om haar jankend achter te laten, maar je weet dat je weinig keus hebt.
Ik hoop echt dat de oorzaak van de klachten nu snel gevonden wordt en dat Indy dan goed behandeld kan worden en snel naar huis mag.
Dan heeft ze voor de rest van het jaar wel genoeg ellende gehad.
Nogmaals heel veel sterkte en de duimen draaien gewoon nog even door!!
Dikke knuffel voor jullie allebei!!!!
Moeilijk hoor om haar jankend achter te laten, maar je weet dat je weinig keus hebt.
Ik hoop echt dat de oorzaak van de klachten nu snel gevonden wordt en dat Indy dan goed behandeld kan worden en snel naar huis mag.
Dan heeft ze voor de rest van het jaar wel genoeg ellende gehad.
Nogmaals heel veel sterkte en de duimen draaien gewoon nog even door!!
Dikke knuffel voor jullie allebei!!!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Je hart breekt he als ze zo piepen omdat je weggaat. Jij weet dat het voor haar bestwil is, maar zo ziet zij het dan niet.
Nu maar hopen dat er morgen een oorzaak van haar buikklachten gevonden worden, dan kunnen ze een adequate behandeling instellen immers.
Ik blijf hier voor haar duimen hoor.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog