Wat eet je hond vandaag?
-
Els
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

herby heeft gisteren geleverd,dus een vleesjesassortie met verschillend knaagwerk,gecomplimenteerd met een melange van orgaan
het geheel overgoten met een groenten/notengarnituur......maw
van alles en nog wat en dat wordt smullen
het geheel overgoten met een groenten/notengarnituur......maw
van alles en nog wat en dat wordt smullen
-
roef
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Hier ook All Animal konijn
Morgen: Lamspens
Morgen: Lamspens

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Bonobootje
Wow als ik deze menu's lees durf ik bijna niet te zeggen dat Bono C1000 huismerk diner krijgt en om de dag pedigree blik of duck uit de vriezer.
Ik heb met de dierenarts overlegd, omdat ik over wilde gaan op vers vlees maar heeft me dit afgeraden om Bono-persoonlijke redenen. Als er ooit een nieuwe lab komt wil ik wel over op vers voer.
Ik heb met de dierenarts overlegd, omdat ik over wilde gaan op vers vlees maar heeft me dit afgeraden om Bono-persoonlijke redenen. Als er ooit een nieuwe lab komt wil ik wel over op vers voer.
-
roef
- Speurneus

ik zou zeggen kijk eens op barfplaats,daar zijn heel wat honden met diverse aandoeningen of ziektes die naar volle tevredenheid óf kvv krijgen óf barf.Bonobootje schreef:Wow als ik deze menu's lees durf ik bijna niet te zeggen dat Bono C1000 huismerk diner krijgt en om de dag pedigree blik of duck uit de vriezer.
let wel een dierenarts is géén voedingsdeskundige,van de 6 jaar studie krijgt hij/zij maar 2 dagdelen voeding en 3x raden wie die lessen geven?
-
Lausje
- Middelgrote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Omdat dit de plek niet is voor een voerdiscussieBonobootje schreef:Wow als ik deze menu's lees durf ik bijna niet te zeggen dat Bono C1000 huismerk diner krijgt en om de dag pedigree blik of duck uit de vriezer.
Ik zou eerst zorgen dat Bono weer lekker opknapt en dan toch serieus overwegen over te stappen op vers vlees compleet. Brokken maken dat het darmstelsel verzwakt. Alle goede bacteriën worden doodgekookt. Vlees bevat deze bacterie wel en zorgt voor een gezonde maag- en darmflora. Dat geldt voor iedere hond, dus ook voor Bono
Met Duck overigens met je al goed bezig.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)