MietjeLunatic schreef:Gisteren konijn, zonder vachtVandaag eendenspiervlees.

Hier vandaag pens op het menu
Is ze al getest op allergie?Roxy11 schreef:Even een vraag...niet helemaal "on topic", maar ik denk toch dat ik bij de mensen die dit topic volgen het beste zit.
Roxy heeft regelmatig ontstekingen en daarom geven wij nu een probiotica-kuur van de DA. Als deze kuur volgende week is afgelopen wil ik haar graag regelmatig probiotica gaan geven in de vorm van zuivel.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik weet namelijk niet wat ik dan het beste kan geven en in welke hoeveelheid. Bij de supermarkt zie ik Bulgaarse yoghurt, Griekse yoghurt, Biogarde, Activa yoghurt, Kefir, Geiten yoghurt enz.
Wat is nu goed?
Ik heb ook al een zoekopdracht op Barfplaats gedaan, maar dan zie ik helemaal door het bos de bomen niet meer.
Vanmiddag ga ik WEER naar de DA, want de oogontsteking is helaas weer terug![]()
Roxy krijgt kvv en sinds kort glutenvrij.
groetjes, Monique
Nee, ze is niet getest.renate schreef:Is ze al getest op allergie?Roxy11 schreef:Even een vraag...niet helemaal "on topic", maar ik denk toch dat ik bij de mensen die dit topic volgen het beste zit.
Roxy heeft regelmatig ontstekingen en daarom geven wij nu een probiotica-kuur van de DA. Als deze kuur volgende week is afgelopen wil ik haar graag regelmatig probiotica gaan geven in de vorm van zuivel.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik weet namelijk niet wat ik dan het beste kan geven en in welke hoeveelheid. Bij de supermarkt zie ik Bulgaarse yoghurt, Griekse yoghurt, Biogarde, Activa yoghurt, Kefir, Geiten yoghurt enz.
Wat is nu goed?
Ik heb ook al een zoekopdracht op Barfplaats gedaan, maar dan zie ik helemaal door het bos de bomen niet meer.
Vanmiddag ga ik WEER naar de DA, want de oogontsteking is helaas weer terug![]()
Roxy krijgt kvv en sinds kort glutenvrij.
groetjes, Monique
Basco had ook regelmatig ontstekingen en bleek een allergie te hebben.