Ik heb ook een kop alleen zonder vacht en die moet ze ook niet hebbenLunatic schreef:Kim, misschien vind ze de vacht niet lekker?
Hier orgaandagje
Wat eet je hond vandaag?
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lunatic
- Speurneus

Miske schreef:Ik heb ook een kop alleen zonder vacht en die moet ze ook niet hebbenLunatic schreef:Kim, misschien vind ze de vacht niet lekker?
Hier orgaandagje. Dadelijk een lekkere losloopwandeling maken en ik hoop dat ze dan echt honger heeft en dus eet bij thuiskomst want bij Olly zie je dus echt meteen dat ze niet gegeten heeft.
Luna moet namelijk sinds een paar weken geen vis meer, terwijl ze dat altijd heerlijk vond en Doran wil z'n orgaan niet meer eten
Ik kan er ook geen verklaring voor vinden, dus vandaar mijn idee van het weer ofzo?
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Nou ik ben net terug van de wandeling en ons Olly is dan toch beginnen eten, met veel aanmoediging van m'n moeder en duidelijk "omdat het moet". Ze is nu nog altijd wat aan 't miepen maar ze heeft alles toch voor 3/4de op. Ze is zelfs met een stuk kop op het tapijt gaan liggen (ik heb hier maar gauw een dekentje op gelegd zodat dat dadelijk in de was kan). Tsja, buiten eten durft ze niet goed meer sinds dat er een deur is dichtgewaaid hier binnenLunatic schreef:Miske schreef:Ik heb ook een kop alleen zonder vacht en die moet ze ook niet hebbenLunatic schreef:Kim, misschien vind ze de vacht niet lekker?
Hier orgaandagje. Dadelijk een lekkere losloopwandeling maken en ik hoop dat ze dan echt honger heeft en dus eet bij thuiskomst want bij Olly zie je dus echt meteen dat ze niet gegeten heeft.
Ik heb geen idee of het kan hoor, maar zou het aan het weer kunnen liggen, dat ze daarom geen behoefte hebben aan bepaalde dieren?
Luna moet namelijk sinds een paar weken geen vis meer, terwijl ze dat altijd heerlijk vond en Doran wil z'n orgaan niet meer eten![]()
Ik kan er ook geen verklaring voor vinden, dus vandaar mijn idee van het weer ofzo?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Hier vandaag 1 hele gans verdeeld over 3 hondjes, met een klein restje kvv voor de volgende kieskeur in het rijtje: Juna doet gezellig met Ollie en Doran mee
blughhh hoef geen orgaan
tuttie, maar de kvv heb ik zelf gemaakt en die ging op, dus ze heeft nu toch alle elementen van een fazant en een patrijs binnen 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

ik heb vandaag eenden binnen gekregen,eentje gewogen...2,4 kilo
(muskuseenden)verser kan niet(gisteren geslacht
)
de heren hebben dus allebei een halve eend op(inclusief orgaantjes) en liggen nog heerlijk uit te buiken
de heren hebben dus allebei een halve eend op(inclusief orgaantjes) en liggen nog heerlijk uit te buiken
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Een beetje kvv zodat ik wat supplementen kon toevoegen: zalmolie, spirulina, biergist en vezels. Daarnaast wat hertenspiervlees en om te kauwen een patrijs, 1 grouse en 1 tailing.
Een flinke maaltijd, maar zag dat mijn woefjes weer eens mager werden, dus er mag wel wat bij
Een flinke maaltijd, maar zag dat mijn woefjes weer eens mager werden, dus er mag wel wat bij

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012