Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Oooooh,wat is die Finn toch een lieve schat.
Zo'n mooi plaatje!! knappe vent.

Ik heb vandaag de eerste nadelen van een hond ondervonden...
Gister op stap geweest, om 4 uur thuis, Enzo even buiten gezet want die werd natuurlijk wakker.
En vanmorgen (niet) fris weer op om 8 uur om Enzo eten te geven enz enz. :cry:
maar goed dat ik niet te veel gedronken heb hihi.

Bijten jullie vriendjes ook zo in jullie handen?? om gek van te worden af en toe :x

Hmmm straks familie op visite, ben benieuwd of er handen gespaard zullen blijven... :oops:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Oooooh,wat is die Finn toch een lieve schat.
Zo'n mooi plaatje!! knappe vent.

Ik heb vandaag de eerste nadelen van een hond ondervonden...
Gister op stap geweest, om 4 uur thuis, Enzo even buiten gezet want die werd natuurlijk wakker.
En vanmorgen (niet) fris weer op om 8 uur om Enzo eten te geven enz enz. :cry:
maar goed dat ik niet te veel gedronken heb hihi.

Bijten jullie vriendjes ook zo in jullie handen?? om gek van te worden af en toe :x

Hmmm straks familie op visite, ben benieuwd of er handen gespaard zullen blijven... :oops:

Miranda
:( ach ja dat is inderdaad het nadeel van een hondje.. :)
Wij hebben een geweldige nacht gehad. 00.30uur Chester voor het laatst laten plassen. 1 uur de bench in. vanochtend 8 uur op plassen poepen even spelen eten en nog even verder slapen. Nu is ie lief aan het spelen en wessel igt nog lekker te slapen!!

Dat bijten doet hij hier trouwens ook nog steeds. We hebben al vanalles geprobeert. Foei roepen hem volledig negeren als ie bijt en pas weer aandacht geven als hij ``lief`` doet, maar gisteravond hebben we bedacht dat hij w.s. nog te jong is. Hij snapt het wel.. even..

Het gaat vast wel over!
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Oh ja, happen in de handen is geweldig...vindt Finn dan :roll: . We bieden hem keer op keer een van zijn eigen speeltjes aan en zeggen duidelijk 'nee'. Het gaat al iets beter...tijdens zijn dolle buien reageert hij zich af op zijn knuffelmuis... :lol: Nou ja, beter dan onze handen! Schudden dat hij kan met die muis :shock: .

Maar vooral bij visite probeert hij in de handen te happen. Bij ons weet hij wel een klein beetje dat het niet goed is als hij hapt, maar visite is té verleidelijk om te laten gaan natuurlijk! Hmm hopen dat het aan de leeftijd ligt. Het zal wel minder worden :D
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo hallo!!

Hier een update-je van Tessel! Ik lees dat zijn broertjes het allemaal erg goed doen en dat ze al aardig beginnen te luisteren.
Tessel luistert ook al naar het commando ZIT. Ben hem nu aan het leren dat hij AF moet, maar dit is nog niet echt begrijpelijk voor hem. LOS begint hij al iets te begrijpen en in combinatie met even in zijn nekvel pakken snapt hij het helemaal!
Dat bijten doet Tessel ook nog steeds, maar ik corrigeer hem gewoon elke keer als hij bijt en hij snapt steeds beter dat hij niet mag bijten!
Morgen om half 2 moeten we naar Roosendaal om zijn enting te halen. Het is dezelfde kliniek als waar zijn oogje is behandeld, dus vind ik het wel prettig als ze even zijn oogje nakijken. Maar volgens mij is er niets meer aan de hand. Het ziet er goed uit, dus ik denk dat het allemaal in orde is. heb afgesproken met Diana dat we even langs haar gaan, zodat ze ook nog even naar zijn oog kon kijken.Verder heeft hij vannacht van 12 uur to half 10 geslapen!!! Ik moest eerst naar een verjaardag, dus is hij 2 en een half uur alleen geweest, dat gaat echt super! Autorijden gaat ook erg goed, hij ligt erg graag in de bench in de auto en er kan een bom ontploffen en hij slaapt gewoon door. Hij tilt zijn kop een keer op en snurkt weer vrolijk verder! Het is echt een werelds hondje, maar dat zijn alle broertjes zo te lezen!
Ik heb weer een aantal foto's gemaakt en als mijn vader ze op de computer zet, dan zal ik ze (eindelijk) op het forum zetten!

Heel veel groetjes van Iris en tessel :vrede:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wat leuk om weer wat van je te horen! :) Tessel is een knappe jongen zeg.. Wat een heerlijke pup is hij eigenlijk! (Finn ook hoor :wink:)

Morgen gaat Finn ook naar de dierenarts...spannend!

Ik wacht met smart op de foto's :D

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

Goede morgen allemaal!!
hoe is het bij jullie .. :?:

Hier wel goed. Ik ben vandaag voor het eerst de hele dag met mijn mannetje alleen en we moeten straks ook nog naar de dierenarts. Jullie toch ook allemaal vandaag had ik begrepen.
Ik heb net wat foto@s geplaatst in de foto hoek van het weekeinde..

Straks weer lekker even een rondje wandelen, alhoewel Chester wandelen nog niet echt heel leuk vind.. maar dat gaat vast komen.. en sommige dingen vind hij wel leuk, zoals andere honden die we tegen komen of leuke blaadjes waar je in kan springen.

Hij ligt nu nog te snurken.. :D voor zo lang het duurt laat ik hem lekker liggen.. gelijk heeft ie..

Wat goed trouwens Iris dat zijn oogje ver over is. Fijn om te horen!

Groetjes Kristy
miran&joost

Als ik met Enzo aan het wandelen ben en hij ziet iets voorbij komen : auto, kinderen op de fiets, andere honden en er wordt geen aandacht aan hem geschonken , gaat hij ze (op z'n kont) na zitten kijken ........

Echt ook met zo'n koppie van : hoe kun je mij nou voorbij gaan ???

Binnen wordt er steeds minder geplast ! Alleen die grindbak buiten :???: :???: :???: Zal er eens met Diana over bellen, want we hebben het idee dat hij die als een soort "buitenbench" ziet :oops: Al zijn speeltjes e.d. worden hier naar toe gesleept.
Weet echt even niet wat ik hier mee aan moet !!!

Een kong met mandarijnpartjes is trouwens nog steeds 1 groot feest !!! Hij krijgt deze meestal in zijn bench, waarna deze verandert in een grote chaos :?

Vanmiddag mag Enzo ook leuk naar de dierenarts :roll: Ben benieuwd....

Groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Als ik met Enzo aan het wandelen ben en hij ziet iets voorbij komen : auto, kinderen op de fiets, andere honden en er wordt geen aandacht aan hem geschonken , gaat hij ze (op z'n kont) na zitten kijken ........

Echt ook met zo'n koppie van : hoe kun je mij nou voorbij gaan ???

Binnen wordt er steeds minder geplast ! Alleen die grindbak buiten :???: :???: :???: Zal er eens met Diana over bellen, want we hebben het idee dat hij die als een soort "buitenbench" ziet :oops: Al zijn speeltjes e.d. worden hier naar toe gesleept.
Weet echt even niet wat ik hier mee aan moet !!!

Een kong met mandarijnpartjes is trouwens nog steeds 1 groot feest !!! Hij krijgt deze meestal in zijn bench, waarna deze verandert in een grote chaos :?

Vanmiddag mag Enzo ook leuk naar de dierenarts :roll: Ben benieuwd....

Groeten,

Joost
De grindbak werkte hier ook niet.. :? we zijn nu maar van heel de tuin een grindbak aan het maken.. :D We vonden het bij nader inzien wel mooi het grind en het scheelt een boel werk..

Nu moet meneer dus wel in het grind.. :wink: We hebben echter nog 2 m2 geen grind gelegt en ........... juist ... daar gaat Chester zitten poepen.. :? :? :? Ach ja..

( als je het trouwens wil zien.. ik ga straks even een filmpje plaatsen daar is de tuin goed op te zien.. oftewel de grote grindbak.. :lol: :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

ooooooooooooooooooooooo wat erg ... ik ben gewoon kei-zenuwachtig voor de dierenarts.. ik probeer rustig te doen om Chester niet mijn zenuwen te laten oppikken.. ( zal wel meevallen want hij ligt diep in dromeland nu) Over een ruim kwartier gaan we..

:( vind het ook vreselijk dom van mezelf.. maar echt ik heb het gevoel alsof ik examen moet doen.. :? :? :? :?
miran&joost

Ach joh, dat komt best goed !!!! Jullie hebben toch een heerlijke vrolijke pupperd die goed gegroeid is !

Veel succes !

Groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

jaa das waar.. :oops: nou we gaan.. :roll:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:jaa das waar.. :oops: nou we gaan.. :roll:
Succes ! :) Gaat helemaal goed komen joh! :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

S.Breijer schreef:
En en en en? :wink: Heeft Chester zich een beetje netsjes gedragen?

@ Joost&Miranda: Zijn jullie nou ook al geweest of is het de bedoeling dat jullie nog gaan later vandaag?

Groetjes, Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:
S.Breijer schreef:
En en en en? :wink: Heeft Chester zich een beetje netsjes gedragen?

@ Joost&Miranda: Zijn jullie nou ook al geweest of is het de bedoeling dat jullie nog gaan later vandaag?

Groetjes, Sandra
Chester heeft zich vreselijk misdragen!!!

Zoo hyper... de dierenarts vroeg al of hij thuis ook zo druk was.. :oops: Verder vond hij hem er gezond en goed uitzien.. :schreeuw: hij heeft alleen wat oormijd.. :( dus daar hebben we een zalfje voor gehad.. maar dat gaat ook wel weer over..

Buiten vlak voor de ingang nog even gepoept :D net alle energie er buiten nog even uitgerent en meneer ligt nu languit bij te komen van alle indrukken... en ik ben eigenlijk ook wel rijp voor een dutje.. :D

Jij vanavond Sandra?
En jullie Miranda en Joost? Iris ging ook vandaag begreep ik
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo,

Tessel en ik zijn al weer terug van onze verre reis naar de dierenarts. Ze vond dat hij er super uit zag en hij heeft een enting gehad en een neusspray (kennelhoest) Ook hebben we tabletjes meegenomen om te ontwormen. Zijn oog vond de dierenarts er goed uit zien en we moeten stoppen met oogdruppels. Nu moeten alleen de hechtingen nog gaan oplossen en dan is hij weer helemaal de oude!
Tessel plast trouwens wel in de grindbak en poepen doet hij meestal op het gras. Ik laat het maar even zo, want ben al lang blij dat hij niet binnepoept. Dat heeft hij een paar dagen gedaan en nu snapt hij dat poepen toch echt buiten moet!
Ik heb net te horen gekregen dat ik vanaf 5 januari internet krijg, dus dan zal ik weer wat vaker op het forum verschijnen. (Moet trouwens 2 januari weer gaan werken en dan kan ik ook internetten.)

Nou, de groetjes weer en hoop dat bij jullie alles ook zo goed is gegaan bij de dierenarts!

groetjes Iris
Plaats reactie