Indy niet in orde..
-
- Speurneus
De uitslagen waren helaas negatief! Ook de alvleeskliertest bleek negatief te zijn.
Dit betekent dat er toch een endocoscopie gepland word. Morgen heeft de behandeldende arts een gesprek met de gastro-entroloog voor wanneer dit onderzoek kan plaatsvinden.
Er zullen ook biopten genomen gaan worden.
Indy heeft weer harde buik, ze moet vaak ontlasten maar er komt maar weinig uit, ze geeft nog steeds aan pijn te hebben.
Het is nu dus weer afwachten wat de dag van morgen gaat brengen..
Dit betekent dat er toch een endocoscopie gepland word. Morgen heeft de behandeldende arts een gesprek met de gastro-entroloog voor wanneer dit onderzoek kan plaatsvinden.
Er zullen ook biopten genomen gaan worden.
Indy heeft weer harde buik, ze moet vaak ontlasten maar er komt maar weinig uit, ze geeft nog steeds aan pijn te hebben.
Het is nu dus weer afwachten wat de dag van morgen gaat brengen..
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Verdorie..................
Had gehoopt dat ze iets gevonden zouden hebben en dat het behandelproces in gang gezet kon worden!!
Helaas, we wachten weer af!! Sterkte!!
Ik vind het al met al erg lang duren voordat men met concrete dingen komt. Indy is nu al 2 maanden ziek en nog steeds is er niets bekend!
Ik vind dit niet normaal.
ps. Dit is absoluut geen 'terechtwijzing' voor Maaike.

Helaas, we wachten weer af!! Sterkte!!

Ik vind het al met al erg lang duren voordat men met concrete dingen komt. Indy is nu al 2 maanden ziek en nog steeds is er niets bekend!
Ik vind dit niet normaal.
ps. Dit is absoluut geen 'terechtwijzing' voor Maaike.

-
- Speurneus
ach arme Indy
ik hebt het toch zo met haar te doen,ook die onzekerheid is zo slopend
Maaike ik wens je wederom heel erg veel sterkte,hopelijk krijgt ze die endoscopie heel snel en komt daar wat uit zodat ze Iny kunnen helpen

Maaike ik wens je wederom heel erg veel sterkte,hopelijk krijgt ze die endoscopie heel snel en komt daar wat uit zodat ze Iny kunnen helpen

-
- Middelgrote hondenneus
Jammer dat de uitslag negatief was... Ik hoop van harte dat ze met de endoscopie echt de oorzaak van de pijn kunnen vinden en Indy kunnen gaan behandelen!! Heel veel sterkte met het opnieuw afwachten en hopen!!. Geeft veel spanning en verdriet om je hond zo te zien en eigenlijk niks te kunnen doen, lijkt me.
De duimen draaien!!
De duimen draaien!!
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer: