Nancy schreef:Lotgering rund compleet, beetje groente en rijst erbij en overgoten met warm rijstewater...
Het onrustige buikje wordt weer wat rustiger gelukkig!
Ik lees net over het onrustige buikje in je andere topic....Rijst geven is niet nodig (geen toegevoegde waarde). Beter kan je bij buik/darmproblemen hetzelfde voer geven en dan in meerdere kleinere porties per dag
Blij te lezen dat het beter lijkt te gaan......
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
complete konijnen,en voor Hidde gaat flappie morgen weer in de herkansing.
iets met uitproberen en mieren met eten en eigenschuld dat je nu honger hebt knul!
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Als voorafje beiden 2 tabletjes ontwormingskuur, als hoofdgerecht rundmix met broccoli en een aardappeltje en als nagerecht een mergpijp gevuld met rundmix...
Nancy schreef:Als voorafje beiden 2 tabletjes ontwormingskuur, als hoofdgerecht rundmix met broccoli en een aardappeltje en als nagerecht een mergpijp gevuld met rundmix...
Wat een gesmak hier op de achtergrond!
Kijk in godsnaam uit met die mergpijp. Die ondingen zijn gevaarlijker dan ze eruit zien, ze blijven nl makkelijk om de kaak heen klemmen met alle gevolgen van dien.
Dat klinkt heel naar, dank je voor de waarschuwing, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord...
Deze zijn heel smal en alleen de tong kan erin, maar dat is dus meer geluk dan wijsheid naar ik net lees... Ze hebben ze ook al heel erg lang, ooit bij de dierenwinkel gekocht en nu vullen we ze zelf... Mocht ik ooit nog mergpijpen kopen weet ik nu in ieder geval waar ik op moet letten!
zalm,konijnenrug,geitenkwark met zaden en noten mix
tussendoor een runderoor voor Roef en een flink stuk kophuid voor Hidde.(Moet weer aankomen na zijn verliefde buien )
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012