Ook aan mijn tranen heb je niets.. ... ik vind het zo erg voor jullie.. Jullie zijn wereldbazen voor Geordi geweest, tot op het laatst. Het is goed zo, ook al voelt dat nu ongetwijfeld heel anders....
Heel, heel veel sterkte....
Heel veel sterkte Toos en man met het verlies van jullie maatje Hopelijk kun je het over een tijd een plekje geven Jullie deden het beste voor Geordi uit jullie liefde voor hem
Wat een vreselijk groot verlies.....en nog zo jong eigenlijk!
Gelukkig heeft Geordi nu geen pijn meer maar voor jullie begin nu het grote gemis van jullie kanjer.
Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Vandaag ben je helaas over de regenboogbrug gegaan
Vandaag is het ook 8 jaar geleden dat mijn vadertje overleed.. Hij hield ook erg van hondjes, en misschien kom je hem nog even tegen.. Zal je even met hem spelen en doe je hem de groetjes?
Oh bah, ik kom net terug van mijn 2-daags-logement bij een vriendin, en lees dit nare bericht nu . Ik leef heel erg met je mee, en wens je veel sterkte toe!
xxx
xxx
xxx
Kim & Olly
xxx
xxx
xxx
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.