Yes, vanaf zondag hebben wij ook weer een lab!

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Marco & Diana

Ongelezen bericht door Marco & Diana »

Heel veel geluk en heeeeeeel veeeeeel plezier met elkaar!
Natascha

Ongelezen bericht door Natascha »

En????? Hoe gaat het met baco? ...... Spannend.........
belinda

Ongelezen bericht door belinda »

Ben ook heel benieuwd hoe het gaat?

En we willen natuurlijk foto's!!! :D
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Kitty is op dit moment lekker aan de wandel met Baco en als ze terugkomt zal ze alles vertellen 8)
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door kvankleef »

Hi Allemaal,

Ja hoor, na lang wachten kwamen ze om 13.00 uur aan. 2 uur later dan afgesproken en wij hadden het niet meer! :?
Eerst met zijn allen wat gedronken en gegeten en daarna met zijn allen naar de Dobbeplas. Baco heeft daar heerlijk gezwommen en met allerlei honden gespeeld.
Toen kwam het afscheid voor zijn baasjes, dat was niet gemakkelijk en ik ben ook al 2 keer gebeld om te vragen hoe het gaat.
Nou, het gaat super goed! Hij is zo lief en zo relaxed. Hij heeft al heerlijk in zijn mandje liggen slapen of lekker op onze voetjes.
Geen gepiep of onrustig gedoe, helemaal niets!
Net heerlijk een avondwandeling gemaakt en toen kwamen we Natascha met Lola en Charlie tegen dus heeft hij daar ook al kennis mee gemaakt.
Nee, echt een superhond en we zijn zo gelukkig!
Hij kan alleen ontzettend trekken, dus daar moeten wij wel even heel hard mee aan de slag.
Maar alles op zijn tijd, eerst even een beetje aan ons wennen. Al hoewel ik geloof dat hij nu al gewend is! :verliefd1: :verliefd1:

Dit zijn een paar foto's van vanmiddag in de tuin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

wat fijn dat het zo goed gaat!!! Dat trekken is van latere zorg, komt vast goed: eerst maar even heerlijk wennen aan weer zo'n heerlijke labbert in huis :wink: .
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nu is pas echt te zien wat voor'n mooie bink dat is.
Kitty en Ron, ik wens jullie heel veel plezier en geluk met die prachtige zwarte man.
Maar ik geloof dat dat wel gaat lukken. :)
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier van en met Baco!!! :)
Zo te zien aan de foto's gaat dat lukken!! :)
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik wens jullie heel veel plezier van deze mooi lab! :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Simoon

Ongelezen bericht door Simoon »

aaahhhhhhh, wat een lieverd...... :verliefd1:

Heel veel plezier met hem!!!!!
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Tis een black beauty Kitty, hoe is het gegaan vannacht hebben jullie een beetje rustig kunnen slapen of was de spanning nog niet uit je lijf van opwinding? Geniet maar lekker van je trouwe vriend
Groetjes van Erna
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Miep schreef:Tis een black beauty Kitty, hoe is het gegaan vannacht hebben jullie een beetje rustig kunnen slapen of was de spanning nog niet uit je lijf van opwinding? Geniet maar lekker van je trouwe vriend

Baco heeft super geslapen vannacht in zijn mandje, alleen ik was toch nog erg gespannen. Daarbij was het heel warm en ben ik snotverkouden.
Al met al voor mij niet zo'n goede nacht, maar Baco heeft er gelukkig geen last van gehad.
Net de ochtendwandeling gedaan, gegeten en hij ligt nu uit te buiken in de tuin!

Het is werkelijk een schat en we zijn heel gelukkig met hem! :verliefd1:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Je bent duidelijk aan het genieten. :D Fijn dat Baco zich ook zo goed aanpast gelijk. Moet ook een geruststelling voor de vorige baasjes zijn. :wink:
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Saskia.Bernadette schreef:Je bent duidelijk aan het genieten. :D Fijn dat Baco zich ook zo goed aanpast gelijk. Moet ook een geruststelling voor de vorige baasjes zijn. :wink:
Ja, genieten doen we zeker! :D :D
Ik kan vandaag lekker thuiswerken dus zit nu boven achter de computer en Baco ligt rustig beneden in zijn mandje te slapen.
We zijn deze week allebei wat vrij, zodat hij rustig aan de hele situatie kan wennen. Maar ik heb er alle vertrouwen in, dat dat helemaal goed gaat komen............
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Tuurlijk gaat het goedkomen :D een hond past zich aan aan de gegeven situatie en als hij goed behandeld wordt, voldoende te eten krijgt is hij al snel gelukkig. En bij jullie heeft Baco het gewoon prima. 8)

Fijn hoor dat jullie weer een kameraad in huis hebben. Kan me zo voorstellen hoe je het gemist moet hebben. :) Ben je nog van plan om iets met hem te gaan doen na het wennen?
Plaats reactie