lieve aileen de tranen rollen over mijn wangen
wat heeft budde mans een geweldige baasjes gehad heel veel sterkte
en buddy geef ze daar boven allemaal een hele dikke lebber van ons
Wat een groot verlies is dit voor jullie. Maar jullie hebben het goed besloten om hem het laatste stukje te helpen, waardoor hij nog een waardig afscheid had. Hij zal voor altijd in jullie hart blijven. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
beste Aileen
Met een brok in mijn keel heb ik je verhaal gelezen.
Wat een prachtige foto's.
Een moedige beslissing om te nemen, om je vriendje te moeten los laten.
Ik wens jouw en je familie heel veel sterkte toe.
Groetjes Gitte
je foto en banner zijn typerend...
jij en Budje waren altijd één...
op het forum een fenomeen!
Nu misschien fysiek gescheiden,
maar in je hart nog altijd met beiden...
een twee éénheid,
voor altijd!
lieve Aileen, ik wens je heel veel sterkte met dit intense verdriet. Je maatje waar je mee bent opgegroeid, is nu van bovenaf aan het waken over jou. Dat verandert nooit! Hele dikke knuffel van ons!
Aileen ,een beter baasje had buddy niet kunnen wensen ,echte liefde, weten wanneer het genoeg geweest is . Heel veel sterkte om het verlies te verwerken.
aileen wat heb je dit mooi geschreven,met zo veel liefde.
ook voor mij was heer buddy een grote forumfavoriet en ik genoot altijd van de foto`s en het commentaar bij die foto`s.
lieve aileen ik heb bewondering voor je kracht en het respect waarmee je buddy zo`n waardig einde hebt kunnen geven.
nogmaals heel veel sterkte voor jou en je ouders met het verlies van buddy.
lieve buddy rust zacht
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Eigenlijk is alles al gezegd..maar ook ik wil je/jullie heel veel sterkte wensen om dit grote verlies een plaatsje te geven..
Wat hebben jullie het mooi gedaan..Buddy heeft een mooi leven gehad en een afscheid dat je elke hond 'gunt' als zijn tijd gekomen is..alles zo vredig en liefdevol..Buddy was je maatje, hij had z'n naam wel mee hé..en ook al is hij er nu niet meer tastbaar, in je hart zal hij altijd je maatje blijven..
Oh, wat zal het pijn gedaan hebben om hem te laten gaan..nogmaals heel veel sterkte!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Met tranen in mijn ogen lees ik je berichten, wat vindt ik dit erg.
Maar ik weet zeker dat buddy een superleven bij jou hebt gehad.
Lieverd heel veel sterkte toegewenst.
Rust zacht lieve Buddy
en aileen ontzettend veel sterkte met dit grote verlies