Ik weet wat het is om je meissie te moeten missen. Toen onze ouwe reuzin op 14 jarige leeftijd overleed (ook een lab) hebben we rustig om ons heen gekeken voor een nieuwe lab. Dat werd een 8 weken oud teefje die helaas na 4 weken bij ons zijn al overleed door een zeldzame ziekte. Toen kwam Woody, een kruising lab x herder van inmiddels 9 jaar oud. Vergeten doe je nooit, maar het is fijn om weer bezig te zijn. Veel sterkte toegewenst en natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Is december toch nog een beetje een feestmaand voor je!
Nee, helaas... Ik heb een flinke ontsteking in mijn luchtwegen, nog steeds geen stem ook. Dus: antibiotica, niet werken en geen pups... Volgens de huisarts niet gek dat mijn weerstand verminderd is door de stress, vermoeidheid en verdriet van de laatste maanden. Ik word gewoon even teruggefloten. Pfff...
Ik heb wel foto's van de pups op Sarah's site gezet. Weet niet of ik dat wel mag zeggen hier
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Vandaag gaat het dan echt gebeuren... Ik ga naar Annerveenschekanaal om de pups te bekijken... Ben zó benieuwd!!! Ik blijf een paar dagen, dus ik heb alle tijd om te knuffelen en de karaktertjes te bekijken.
Maandag is Sarah's verjaardag. Ik voelde me eerst enorm schuldig, omdat Sarah dan 'alleen thuis staat', maar ik weet dat dat niet reëel is Het zal wel vreemd zijn, de eerste keer weg zonder mijn grote vriendin. Pip zei wel dat ze het fijn vindt dat ik er ben, zodat we dan maandag samen Sarah's verjaardag door kunnen komen. Vrienden in voor-, en tegenspoed, zoals het hoort!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
esther-sarah schreef:Vandaag gaat het dan echt gebeuren... Ik ga naar Annerveenschekanaal om de pups te bekijken... Ben zó benieuwd!!! Ik blijf een paar dagen, dus ik heb alle tijd om te knuffelen en de karaktertjes te bekijken.
Maandag is Sarah's verjaardag. Ik voelde me eerst enorm schuldig, omdat Sarah dan 'alleen thuis staat', maar ik weet dat dat niet reëel is Het zal wel vreemd zijn, de eerste keer weg zonder mijn grote vriendin. Pip zei wel dat ze het fijn vindt dat ik er ben, zodat we dan maandag samen Sarah's verjaardag door kunnen komen. Vrienden in voor-, en tegenspoed, zoals het hoort!!
Esther.. toen ik dit berichtje van je las voelde het als en cadeautje dat je krijgt, dat je nu eindelijk naar de pups toe kan en dan nog wel op Sarah´s verjaardag!
Dat gevoel van schuld is heel herkenbaar, maar je doet Sarah echt niets te kort! Ik denk dat Sarah alleen maar blij van bovanaf met je meekijkt en wil dat je er van geniet!!
Dus ik hoop dat je deze dagen er van zal genieten, met Sarah dichtbij je in je hart
esther-sarah schreef:Vandaag gaat het dan echt gebeuren... Ik ga naar Annerveenschekanaal om de pups te bekijken... Ben zó benieuwd!!! Ik blijf een paar dagen, dus ik heb alle tijd om te knuffelen en de karaktertjes te bekijken.
Esther.. toen ik dit berichtje van je las voelde het als en cadeautje dat je krijgt, dat je nu eindelijk naar de pups toe kan en dan nog wel op Sarah´s verjaardag!
Dat gevoel van schuld is heel herkenbaar, maar je doet Sarah echt niets te kort! Ik denk dat Sarah alleen maar blij van bovanaf met je meekijkt en wil dat je er van geniet!!
Dus ik hoop dat je deze dagen er van zal genieten, met Sarah dichtbij je in je hart
Je hebt gelijk... het was een moeilijke dag maandag, en heb heel wat traantjes gelaten. Maar inderdaad...de pups zijn een cadeautje!! En dat ik ze juist in deze moeilijke tijd op schoot mag hebben, mag wegen en pap geven en knuffelen... Werelds! En mama Sugar is zo'n topper, zo lief...