Aliki schreef:
Tja en Gijsje klinkt zo liefelijk... en dat zal hij niet worden
Zijn "mams" Chrissy en Dempsey zorgen er wel voor dat hij een mafketel wordt van de eerste orde
Nou Aliki dat hoop ik niet hoor 1 mafketel is genoeg dit is een allerliefst pupje en zo niet ik hou toch wel van hem
Chrissy maak je borst maar nat als hij net zo lenig en wendbaar word als Sjors, is wat erop het aanrecht ligt niet veilig
Ik spreek uit ervaring
Nou vooruit zal ik het dan ook maar bekend maken Zijn naam word Busa verzonnen door mijn man rara waar komt dit vandaan
He wat leuk !! Ook een naam die je niet vaak hoort !!
Misschien kan je op mijn hyves aansluiten... sommige mensen hebben daar ontzettend veel verstand van betekenissen van namen
Nee vertel eens... hoe kom je eraan ??
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Mijn man heeft een Hayabusa dus kwam hij op Busa en nu vindt ik het wel stoer zelf had ik Onyx (zwarte steen)maargoed Dempsey hed ik verzonnen dus nu was hij aan de beurt.
Maar Monique Daan vindt ik wel erg stoer hoor
chrissy schreef:Mijn man heeft een Hayabusa dus kwam hij op Busa en nu vindt ik het wel stoer zelf had ik Onyx (zwarte steen)maargoed Dempsey hed ik verzonnen dus nu was hij aan de beurt.
Een Haya wattus ??
En je moet de naam gewoon lekker vaak roepen, weet je gelijk of het lekker bekt haha
Leuke aparte namen dit nest, leuk leuk leuk !
Nu de pup nog thuis
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
chrissy schreef:Mijn man heeft een Hayabusa dus kwam hij op Busa en nu vindt ik het wel stoer zelf had ik Onyx (zwarte steen)maargoed Dempsey hed ik verzonnen dus nu was hij aan de beurt.
Een Haya wattus ??
En je moet de naam gewoon lekker vaak roepen, weet je gelijk of het lekker bekt haha
Leuke aparte namen dit nest, leuk leuk leuk !
Nu de pup nog thuis
Nee hoor ik heb er best veel gemaakt maar het is allemaal een beetje het zelfde als wat jij al heb laten zien straks als ze gaan lopen is het veel leuker dan zie je nog een beetje aktie En ik kan ze niet achter elkaar plakken ik krijg die balk niet zoals ik hem altijd had dus elke keer als ik wil plakken is mijn tekst en foto weer weg ik ben echt een oen op de PC Maar hier heb je er nog één