groningen 7-3-2010

Plaats hier alles over hondenshows.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Veel succes morgen allemaal. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
HoeStaTie

Ongelezen bericht door HoeStaTie »

Ellenn. schreef:Ik ga morgen ook maar neem Narda niet mee.. Ik laat haar mooi ff thuis rusten.. Ik ga wel heeeeeeeeul veel foto's maken! Dus bereid je voor en zet je Lab mooi neer.. want ik ben er met mn toestel :D
Hey Ellen! Leuk je gesproken te hebben op de show! Je had onwijs veel foto's zag ik. Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Heb je ook nog een leuk baby baasje op de foto gezet? :wink:
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ellenn. »

HoeStaTie schreef:
Ellenn. schreef:Ik ga morgen ook maar neem Narda niet mee.. Ik laat haar mooi ff thuis rusten.. Ik ga wel heeeeeeeeul veel foto's maken! Dus bereid je voor en zet je Lab mooi neer.. want ik ben er met mn toestel :D
Hey Ellen! Leuk je gesproken te hebben op de show! Je had onwijs veel foto's zag ik. Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Heb je ook nog een leuk baby baasje op de foto gezet? :wink:
Heey! Jaa ik vond het ook erg leuk... toch nog iemand durven aanspreken waarvan ik eigenlijk zeker was dat die van het LF was! :D En nee helaas geen baby baasje op de foto gezet.. :( Sorry! Volgende keer beter :)
toos

Ongelezen bericht door toos »

Zoooo wij zijn ook terug. Bonus met net 9 maand oud in een goed gevulde jeugdklas een 4U niet verkeerd vor de eerste keer, wel dan :D
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

toos jij ook van harte met de mooie resultaten van jou Bonus

gr mariska
HoeStaTie

Ongelezen bericht door HoeStaTie »

Bonus heeft het zeker goed gedaan! Gefeliciteerd !!! 8)

@ Ellen: Je kwam ook voor de honden dus dan hoort Lars niet op de foto! :) Tenzij ik hem een lijntje om doe en in de ring neerzet :twisted: :lol: :wink:

En tja... die lime wagen was natuurlijk niet over het hoofd te zien bij de Labradors! :D En dan ook nog een (onduidelijke) foto van Maylo op mijn shirt..... kan niet missen! 8)
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

toos schreef:Zoooo wij zijn ook terug. Bonus met net 9 maand oud in een goed gevulde jeugdklas een 4U niet verkeerd vor de eerste keer, wel dan :D
:klasse: Gefeliciteerd!!
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
EricaM
Speurneus
Speurneus

toos schreef:Zoooo wij zijn ook terug. Bonus met net 9 maand oud in een goed gevulde jeugdklas een 4U niet verkeerd vor de eerste keer, wel dan :D
Die Bonus! :D Wat goed gedaan zeg. En dan voor zo'n eerste keer in de jonge honden klasse. :applaus: Gefeliciteerd! Dus toch geen stuiterbal in de ring? Hoe kan het ook anders met zo'n baasje :wink:
toos

EricaM schreef:
Die Bonus! :D Wat goed gedaan zeg. En dan voor zo'n eerste keer in de jonge honden klasse. :applaus: Gefeliciteerd! Dus toch geen stuiterbal in de ring? Hoe kan het ook anders met zo'n baasje :wink:
Ow jawel hoor stuiteren als de beste hij heeft bij een aantal mensen op schoot gezeten tijdens het wachten...Bij de KM even een knuffel gehaald en het publek heeft pootafdrukken gekregen tijdens het lopen :D
choconero

Ongelezen bericht door choconero »

Van harte :klasse: gefeliciteerd
EricaM
Speurneus
Speurneus

toos schreef:
EricaM schreef:
Ow jawel hoor stuiteren als de beste hij heeft bij een aantal mensen op schoot gezeten tijdens het wachten...Bij de KM even een knuffel gehaald en het publek heeft pootafdrukken gekregen tijdens het lopen :D
Oh, dus Bonus heeft eigenlijk gewoon de KM omgekocht met een knuffeltje :D En daarnaast ook nog het publiek geamuseerd! 8)
toos

EricaM schreef:
toos schreef:
EricaM schreef: Die Bonus! :D Wat goed gedaan zeg. En dan voor zo'n eerste keer in de jonge honden klasse. :applaus: Gefeliciteerd! Dus toch geen stuiterbal in de ring? Hoe kan het ook anders met zo'n baasje :wink:
Oh, dus Bonus heeft eigenlijk gewoon de KM omgekocht met een knuffeltje :D En daarnaast ook nog het publiek geamuseerd! 8)
dat kun je wel stellen jah :oops:
EricaM
Speurneus
Speurneus

toos schreef:
EricaM schreef:
toos schreef: Ow jawel hoor stuiteren als de beste hij heeft bij een aantal mensen op schoot gezeten tijdens het wachten...Bij de KM even een knuffel gehaald en het publek heeft pootafdrukken gekregen tijdens het lopen :D
dat kun je wel stellen jah :oops:
Dat truukje zal ik Bram ook nog moeten leren :D
Plaats reactie