Hoe vervoeren jullie je hond/honden in de auto

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Klopt, politie gebruikt ze ook, hij komt van vmf products
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

kijk dat scheelt opzoekwerk
stanis40

Ongelezen bericht door stanis40 »

Zo gaat ie mee op vakantie. Zijn mand achterin de Mondeo en rondom de mand nog wat spullen. Onze bagage gaat dan op de achterbank. Zijn maar met zijn drieetjes dusssss.

Afbeelding

Heb de vloer en de zijwanden van de achterbak bekleed met een stuk vinyl vloerbedekking en daarop een antislip mat en een goed en degelijk hondenrek dat ook nog eens vastzit tussen de achterbank en de bagageafdekhoes??..... Gaat ie gewoon met me mee dan leg ik er alleen nog een fleecedeken in. Heeft ie dus de hele achterbak.Ruim 1 m2 voor 1 hondje:):):)
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Zo vervoeren wij Sascha. Eerst vond ze het niet zo leuk in het tuigje, maar nu gaat ze lekker liggen....alles went! :wink:

Afbeelding
borisboef

Ongelezen bericht door borisboef »

Balou zit ook in zo`n tuigje net als de foto hierboven. Volgens mij zit het nog confortabel ook want hij vind het niet erg en ligt er heerlijk mee op de achterbank op een heerlijke slaapzak. En het is nog veilig ook.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Basco zit bij grote afstanden ook in zo een tuigje op de achterbank.
Alleen bij kleine afstanden zit hij tussen mijn benen op de grond.
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

Het verhaal over de hond die naar voren is gevlogen in de auto was de hond van kennissen van ons. Hij zat los in de kofferbak en is tegen het bagage/hondenrek gevlogen en had zijn rug op 7 plaatsen gebroken..

Tara heeft altijd op de achterbank gezeten in een speciale autogordel. Inmiddels hebben we een station en zit ze in de kofferbak, maar wel altijd vast!

We hebben een speciale kofferbakdeken aangeschaft:
Tara zit in de kofferbak, altijd vast zodat ze niet naar voren kan vliegen..

We hebben een speciale kofferbakdeken:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... eken/28477" onclick="window.open(this.href);return false;

Heel handig ding en makkelijk schoon te maken en te bevestigen.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Lunatic schreef:Klopt, politie gebruikt ze ook, hij komt van vmf products
wij hebben zo een voor roef besteld,alleen wat hier wit is ,is bij die van ons bruin.,eerst hadden we roef aan een speciaal tuig vast maar dat vinden we niet echt bevallen.zeker niet bij lange ritten naar frankrijk.
deze bench is bijna net zo groot als de bench thuis en alleen de boven kant is wat kleiner.
ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

De honden worden hier vervoerd in een bench. Als we op reis gingen liet ik het toe (éérst bij Tinny en later bij Vicky) dat de hond op de achterbank ging omdat ik de koffer nodig had maar echt graag had ik dit niet. Nu word als we op reis gaan in de Dacia een grote draadbench geplaats omdat Zora ook meegaat.
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Carla »

Wij hebben ook wel eens geprobeerd ze in het tuigje vast te zetten aan de gordel.. maar die tutters gaan, vooral op de lange afstand, nog wel eens van plaatsje wisselen of in het begin vooral nog effe lekker draaien (rondje) en dan zit het hele tuigje en riempje naar de gordel in de knoop... : :mad:
hoe doen degene dit die ze vastzetten en welk tuigje riempje hebben jullie???

gr. Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)

Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
Plaats reactie