Zoals ik je al eerder heb verteld heb ik tranen met tuiten gehuild bij het zien van je filmpje. Het getuigt van zoveel liefde, de muziek past er perfect bij, de foto's zijn zó mooi... ze laten precies zien wat voor hond Youri was en wat hij voor jullie betekend heeft, en nog steeds doet.
Toen ik een paar weken geleden het filmpje had gezien kon ik niet reageren. Het verdriet wat jij nog steeds hebt door het overlijden van Yourie vermengde zich met het verdriet om het verlies van mijn lieve Sarah. Het overviel me in alle hevigheid, en ik realiseerde me opnieuw wat een enorm gat Saar heeft achtergelaten in mijn leven... Ik mis haar zo... Ik mis haar zo...
Natuurlijk zijn er ook dagen dat je met een glimlach terugdenkt aan alle lieve, leuke, stoute, mooie, gekke dingen. Ookal ben ik nu enorm gelukkig met Suzette in mijn leven... Sarah heeft een eigen plek in mijn hart, die niets of niemand kan evenaren. Mijn soulmate for ever!!
Volgens mij heeft Youri ook een soortgelijke plek in jouw hart. Je mag het niet vergelijken (cliché no. 1), maar hij was jullie kindje, vriendje, alles... Jullie hebben samen zo veel meegemaakt, het leven gedeeld, met alle ups en downs. Zo'n lieve, zachte, mooie, blonde snoet op schoot... Daar kan weinig tegenop!!
Ik wil jou, Alice, bedanken voor je lieve pb-tjes en je support!!!