roef schreef:de kippehartjes zijn bijna klaar,volgens roef zijn ze allang klaar
die bewaakt de keuken momenteel
Snijd je de kippenhartjes nog in tweeën voordat je ze droogt of laat je ze heel.? En hoelang duurt het voordat die klaar zijn?
ik gebruik een scherpe schaar hier voor en dan knip ik het meeste vet er af en daarna knip ik ze door midden.
ik heb ze nu 8 uur gedroogd en ik vind ze aardig gelukt moet ik zeggen.
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Labje schreef:Ik kijk op de site en daar staat bij de voorraadsindicatie "tijdelijk niet voorradig" Ze zijn dus snel door hun voorraad heen gegaan. Van 18 naar 0.
Ze zullen bij dat bedrijf wel denken; wat gebeurd er in de keukens in Nederland.
Ben blij dat ik mijn bevestigingsmail heb dat tie onderweg is...
Weet dat op een ander forum ook verschillende mensen er een besteld hebben dus dan gaat het idd hard!
Hier staat hij ook weer te drogen. Met 5 volle roosters met kippenlever, kippenhartjes, kalkoenfilet, schapenlong en banaan en appel.
Maar hij staat buiten dus de jongens ruiken niets, hebben wel naast me staan kwijlen toen ik aan het snijden was
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Ik vind de lucht zat meevallen. Ik droog vlees en hart, heb nog geen pens geprobeerd, dat zou sterker ruiken vermoed ik.
Zet het apparaat wel onder de afzuiger, dat scheelt ook natuurlijk.
Ook hier is hij gearriveerd! Moet nog even bedenken wat ik erin stop vanavond/morgen.
De lever ligt nog in de diepvries dus dat zal straks nog niets worden met drogen
Ik heb nog wel even een vraagje: kun je ook vlees en bv banaan tegelijk drogen op verschillende verdiepingen? Dan vang ik twee vliegen in één klap! voor de dogs een verwennerij en voor mezelf
Ik droog de hart ook als het nog bevroren is, ontdooit vanzelf en bevroren snijd het ook makkelijker vind ik.
Alleen moet je dan een half uurtje bij de droogtijd optellen ongeveer.
Sascha schreef:Ook hier is hij gearriveerd! Moet nog even bedenken wat ik erin stop vanavond/morgen.
De lever ligt nog in de diepvries dus dat zal straks nog niets worden met drogen
Ik heb nog wel even een vraagje: kun je ook vlees en bv banaan tegelijk drogen op verschillende verdiepingen? Dan vang ik twee vliegen in één klap! voor de dogs een verwennerij en voor mezelf
Ik heb de banaan op het onderste rooster gedaan en het vlees op de rest. Ging prima De banaan is ondertussen klaar, Max moet nog wachten.
Sascha schreef:Ook hier is hij gearriveerd! Moet nog even bedenken wat ik erin stop vanavond/morgen.
Ik heb de banaan op het onderste rooster gedaan en het vlees op de rest. Ging prima De banaan is ondertussen klaar, Max moet nog wachten.
Ik zou de banaan bovenin gedaan hebben, als het vlees dan 'lekt' komt het niet in contact met het fruit.