Dit is Leentje
-
- Speurneus
Wat een schatje! Veel plezier met haar en ja, het verdriet om Sjakie zal je extra voelen, was bij ons vorig jaar ook een dubbel gevoel toen onze Flopke een half jaar na het overlijden van onze jongste reu kwam. En nog steeds denk ik vaak aan hem, maar Flopke is zo'n andere hond, dat je daar ook weer je eigen vreugde aan beleeft. En dat zal Leentje ook bij jullie doen. Je hoeft Sjakie toch ook niet te vergeten! Geniet lekker van Leentje en laat soms je tranen de vrije loop om Sjakie! Het hoort allemaal erbij!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Aahh...om op te vreten zeg...
Wat een scheetje...
En logisch dat het verlies van Sjakie en het verdriet daar om juist nu weer heel sterk naar boven komt...
Maar ik denk zeker dat het hartstikke goed voor je is om weer volop met een hondje bezig te zijn en weer lekker de hort op te kunnen.
Hopelijk draagt dit bij aan 't rouwproces en kun je het verlies van Sjakie over een poosje een plekje geven en met volle teugen genieten van Leentje.
Staat ze ook op rauw trouwens of niet?
Heel veel plezier en geluk met haar in ieder geval. Tis echt een dotje...

Wat een scheetje...
En logisch dat het verlies van Sjakie en het verdriet daar om juist nu weer heel sterk naar boven komt...
Maar ik denk zeker dat het hartstikke goed voor je is om weer volop met een hondje bezig te zijn en weer lekker de hort op te kunnen.
Hopelijk draagt dit bij aan 't rouwproces en kun je het verlies van Sjakie over een poosje een plekje geven en met volle teugen genieten van Leentje.
Staat ze ook op rauw trouwens of niet?
Heel veel plezier en geluk met haar in ieder geval. Tis echt een dotje...

Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
- Hele grote hondenneus
Een hele grote
voor al jullie reacties.
Leentje is leuk!!! En echt een ander hondje dan Sjakie was ( voor zover we dat in 3 dagen kunnen zien
). Ik vind het heerlijk om weer een hondje in huis te hebben, het maakt me vrolijk.
Wel gek hoor, de eerste twee dagen betrapte ik mezelf erop dat ik af en toe Sjakie tegen Leentje wilde zeggen. Vond ik trouwens alleen maar leuk, alsof dat nodig was om Sjakie los te laten en Leentje toe te laten.
Sjakie vergeten we nooit, maar dat staat helemaal los van het plezier en het genieten van Leentje.
@Yari: Ik geef Leentje Darf KVV, ze vindt het heerlijk!!!

Leentje is leuk!!! En echt een ander hondje dan Sjakie was ( voor zover we dat in 3 dagen kunnen zien

Wel gek hoor, de eerste twee dagen betrapte ik mezelf erop dat ik af en toe Sjakie tegen Leentje wilde zeggen. Vond ik trouwens alleen maar leuk, alsof dat nodig was om Sjakie los te laten en Leentje toe te laten.
Sjakie vergeten we nooit, maar dat staat helemaal los van het plezier en het genieten van Leentje.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Wat fijn om te horen dat ze je zo vrolijk maakt!!doggie schreef:Een hele grotevoor al jullie reacties.
Leentje is leuk!!! En echt een ander hondje dan Sjakie was ( voor zover we dat in 3 dagen kunnen zien). Ik vind het heerlijk om weer een hondje in huis te hebben, het maakt me vrolijk.

En heerlijk joh dat ze ook rauw krijgt!

Is ze ook rauw afgespeend toevallig?
Groetjes: Mariëlle & Yari
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
Het is heel normaal om af en toe Sjakie te zeggen. Lara is al zeven jaar niet meer bij ons en Donna is al ruim 2.5 jaar en nog zeggen we allemaal af en toe Lara. Wij vinden dat niet erg, zo wordt ze nooit vergeten.
Veel plezier en geluk met jullie bruine meisje. Je zult zien hoeveel vreugde ze jullie zal brengen.
Veel plezier en geluk met jullie bruine meisje. Je zult zien hoeveel vreugde ze jullie zal brengen.
-
- Speurneus
- Contacteer: