whaaaaaaaaaaa zie je wel ben niet de enige
jeetje dat van dat ijs ga ik onthouden voor volgend jaar!!!!! lijkt me super en zeker met dat mint!! (kom jij nu pas mee)
dat toiletpapier is hier echt nergens te koop he? oh oh oh mijn toiletje ruikt super!! en......tis lekker zacht....en sterk....
Wij zijn ook gek van het Franse toiletpapier. Onze voorkeur gaat ook uit naar de lavendel. Zonde om te gebruiken eigenlijk
Von......Gister kwam de Tour de France door de Jura en ook langs het meer waar wij naar toe gaan....Dus mocht je er iets van gezien hebben, daar gaan wij naar toe
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime schreef:Wij zijn ook gek van het Franse toiletpapier. Onze voorkeur gaat ook uit naar de lavendel. Zonde om te gebruiken eigenlijk
Von......Gister kwam de Tour de France door de Jura en ook langs het meer waar wij naar toe gaan....Dus mocht je er iets van gezien hebben, daar gaan wij naar toe
whahahaha ook al zo'n gek op toiletpapier typje!!
Nee had je dat niet eerder kunnen zeggen, ik kijk geen tour maar dan had ik wel effies meegekeken.......
Ga jij nou maar heel veel foto's maken straks, ik wil het!!
Von schreef:Rinske ik heb net even gekeken op google maps het ligt nog ver boven Lyon dat is echt redelijk aan te rijden, hoeveel uur rijden jullie daarover?
Als ik rijd met de caravan zo'n 3 dagen, maar als Mark rijdt doen we er incl. de nodige stops 10 uur over. Zonder caravan is het natuurlijk een stuk sneller rijden.......Dit jaar wilde we wat dichter bij huis blijven.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)