Kan gebeurenrenate schreef:oke dat het mogelijk was wist ik niet. Mijn excuus daarvoorAnita Straalman schreef:Het is wel mogelijk om met 21 al klaar te zijn met een HBO-opleiding. Een vriendin van mij is nu namelijk ook al aan het werk en is pas 21. Maar het blijft inderdaad een raar verhaal.... Ik snap niet waarom ze zo'n verhaal ophangt....renate schreef: Ik vind het ook knap dat ze nu al juf is op een basisschool ze is 21 jaar.
Mijn zusje doet de pabo opleiding en die is nu 24jaar en moet nog 2 jaar studeren
Gezocht hond in omgeving LImburg
-
Anita Straalman
-
Fallyn
Ik ben officieel onderwijsassistent afgestudeerd dit jaar, ik heb mijn werk overgehouden aan mijn stage plek.
Officieel ben ik geen juffrouw maar iedereen noemt mij juffrouw collega's zeggen oopk gewoon juffrouw vandaar dat ik dat steeds blijf zeggen.
Alleen les geven doe ik taal en spelling en de rest ben ik gewoon lekker onderwijsassistent.
En geen HBO opleiding
Officieel ben ik geen juffrouw maar iedereen noemt mij juffrouw collega's zeggen oopk gewoon juffrouw vandaar dat ik dat steeds blijf zeggen.
Alleen les geven doe ik taal en spelling en de rest ben ik gewoon lekker onderwijsassistent.
En geen HBO opleiding
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Klopt, de opleiding onderwijsassistent is een MBO-opleiding, waarvoor je een vmbo-diploma nodig hebt om toegelaten te worden. Vmbo duurt 4 jaar, MBO duurt (meestal) 3 jaar, dan kan je dus al met 19 jaar voor de klas staan als ´hulpjuf´.Fallyn schreef:Ik ben officieel onderwijsassistent afgestudeerd dit jaar, ik heb mijn werk overgehouden aan mijn stage plek.
En geen HBO opleiding
Hanneke
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Maar hoe zit het dan precies in elkaar wat betreft de stichting Madra?
Op de andere forums zet je toch dat je zelf hulphonden opleiding geeft?
Ook hier spreek je over de stichting:
http://hulphond.startpagina.nl/prikbord ... 26,quote=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch kunnen we nergens meer info vinden
én zou jij niet geholpen worden met je probleem door de stichting...

-
Fallyn
MBO onderwijsassistent duurt 4 jaar, ben voor de zomervakantie afgestudeerd en werk nu dus op de plek waar ik voor de zomervakantie stage liep.
Gedragstherapeut is vandaag langs geweest en het zijn allemaal typische hondenprobleempjes.
De vragen over de stichting kan ik niet beantwoorden ik weet niet waarom ze mij niet helpen, misschien wel omdat ik telefonisch slecht te bereiken ben, of omdat ze het druk hebben er kunnen allerlei redenen zijn.
In ieder geval vind ik niet dat ik nog langer moest wachten met het zelf proberen op te lossen van de probleempjes met Fallyn en het proberen contact te zoeken met de stichting.
Vandaar dat ik het op een gegeven moment wel eens was met de ideëen voor een gedragstherapeut.
Hondenopleiden ik? Ik heb geholpen met een epilepsie hond en een diabeteshond maar dat heb ik zelf eigenlijk nog niet eens is gedaan want de papieren komen van de stichting (die ik zelf ook niet afgegeven heb alleen maar tips en doorverwijzingen)
Het is inderdaad mijn naam en de naam van mijn hond en kan mij niet herinneren dat ik dit ooit geschreven heb en het klopt ook niet dus daar ga ik nog even hard over nadenken hoe dit kan.
Kan zelf ook gene informatie vinden over Madra trouwens.
Heb het zelf al druk genoeg met Fallyn, mijzelf en werk
Gedragstherapeut is vandaag langs geweest en het zijn allemaal typische hondenprobleempjes.
De vragen over de stichting kan ik niet beantwoorden ik weet niet waarom ze mij niet helpen, misschien wel omdat ik telefonisch slecht te bereiken ben, of omdat ze het druk hebben er kunnen allerlei redenen zijn.
In ieder geval vind ik niet dat ik nog langer moest wachten met het zelf proberen op te lossen van de probleempjes met Fallyn en het proberen contact te zoeken met de stichting.
Vandaar dat ik het op een gegeven moment wel eens was met de ideëen voor een gedragstherapeut.
Hondenopleiden ik? Ik heb geholpen met een epilepsie hond en een diabeteshond maar dat heb ik zelf eigenlijk nog niet eens is gedaan want de papieren komen van de stichting (die ik zelf ook niet afgegeven heb alleen maar tips en doorverwijzingen)
Het is inderdaad mijn naam en de naam van mijn hond en kan mij niet herinneren dat ik dit ooit geschreven heb en het klopt ook niet dus daar ga ik nog even hard over nadenken hoe dit kan.
Kan zelf ook gene informatie vinden over Madra trouwens.
Heb het zelf al druk genoeg met Fallyn, mijzelf en werk
-
sharon66057
- Speurneus

-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Vreemd toch...
Op ander forum vraagt iemand aan je:
Welkom! Nog nooit gehoord van die stichting. Is hij nieuw?
Waarop je volgend antwoord geeft:
Deze stichting is erg nieuw, voordat ik zelf een hulphond had merkte ik dat er hier in Limburg weinig stichtingen waren die mij konden helpen bij het trainen van een hulphond, vaak moest ik dan naar een stichting die buiten Limburg lag waarvan ik de reiskosten zelf moest betalen.
Ik ben toen zelf een hond gaan opleiden met behulp van een stichting, het dat ging mij erg goed af.
Er kwamen veel mensen vanuit de omgeving (in de stad waar ik woon zijn 4 afdelingen waar mensen met een handicap wonen) die aan mij vroegen of ik hun hond kon helpen, uiteindelijk heb ik nog een husky opgeleid en een golden retriever die met sucses geplaatst zijn.
Ook honden die mensen al hadden voordat ze een handicap kregen train ik zodat de hond netjes naast de rolstoel/scootmobiel loopt.
En vanuit daar ben ik verder gaan borduren.
Tja... vind het een erg vreemd verhaal als ik het zo lees.
En als jij je niet kan herinneren dat je dit geschreven hebt..
is nochtans maar enkele maanden geleden..
Bij welke stichting zit je dan precies voor Fallyn??
Op ander forum vraagt iemand aan je:
Welkom! Nog nooit gehoord van die stichting. Is hij nieuw?
Waarop je volgend antwoord geeft:
Deze stichting is erg nieuw, voordat ik zelf een hulphond had merkte ik dat er hier in Limburg weinig stichtingen waren die mij konden helpen bij het trainen van een hulphond, vaak moest ik dan naar een stichting die buiten Limburg lag waarvan ik de reiskosten zelf moest betalen.
Ik ben toen zelf een hond gaan opleiden met behulp van een stichting, het dat ging mij erg goed af.
Er kwamen veel mensen vanuit de omgeving (in de stad waar ik woon zijn 4 afdelingen waar mensen met een handicap wonen) die aan mij vroegen of ik hun hond kon helpen, uiteindelijk heb ik nog een husky opgeleid en een golden retriever die met sucses geplaatst zijn.
Ook honden die mensen al hadden voordat ze een handicap kregen train ik zodat de hond netjes naast de rolstoel/scootmobiel loopt.
En vanuit daar ben ik verder gaan borduren.
Tja... vind het een erg vreemd verhaal als ik het zo lees.
En als jij je niet kan herinneren dat je dit geschreven hebt..
is nochtans maar enkele maanden geleden..
Bij welke stichting zit je dan precies voor Fallyn??

-
spijker
Al googelend kom je de combinatie Amy, Fallyn en hulphond wel vaak tegen.......... Helaas. Las op een forum (spinalnet) over je ongeluk en je herstel (ik heb diepe bewondering voor je dat je binnen een half jaar na het dramatische ongeluk al je stage hebt gelopen en afgerond, in de selectei zit voor het paralympisch team zwemmen, rolstoeltennis doet, jeugdcirkus leidt, hulphonden opleid en ga zo maar door). Ik zou je voordragen voor een lintje als ik dat kon. Ik vind het jammer dat er op alle fora zo op "kleine verdraaiingen van de waarheid wordt gelet", en dat mensen die daadwerkelijk medisch iets mankeren zo kritisch zijn op jouw verhaal. Ik vind je een kanjer! Als ik lees wat jou amper een jaar geleden is overkomen, en wat je nu al hebt bereikt!
Mag ik je nog even vragen naar de stichting waar je hond vandaan komt? Zoals je mss weet zijn wij hier bezig een lab op te leiden om mijn epilepsie-aanvallen te voelen aankomen (met behulp van een gerenommeerde pensionado in hulphondenland), misschien hebben zij tips om onze Spijker ook tot multi hulphond op te leiden in een extreem korte tijd?
Alvast bedankt
(jee........ ik ga nu al op mijn hondje lijken........ mijn neus ruikt ook al snel onraad)
Mag ik je nog even vragen naar de stichting waar je hond vandaan komt? Zoals je mss weet zijn wij hier bezig een lab op te leiden om mijn epilepsie-aanvallen te voelen aankomen (met behulp van een gerenommeerde pensionado in hulphondenland), misschien hebben zij tips om onze Spijker ook tot multi hulphond op te leiden in een extreem korte tijd?
Alvast bedankt
(jee........ ik ga nu al op mijn hondje lijken........ mijn neus ruikt ook al snel onraad)
-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Is het bij de stichting Paqo waar Fallyn vandaan komt?
Daar was toch eerst voorzien dat je Balou bij je zou krijgen,
als de klik er was?
Indien je daar Fallyn vandaan hebt, zou ik er toch op aandringen
dat ze jou verder helpen.
Volgens hun site hoeft dat geen probleem te zijn...
Daar was toch eerst voorzien dat je Balou bij je zou krijgen,
als de klik er was?
Indien je daar Fallyn vandaan hebt, zou ik er toch op aandringen
dat ze jou verder helpen.
Volgens hun site hoeft dat geen probleem te zijn...

-
Labradorreke
- Speurneus

- Contacteer:
Maar goed... enig speurwerk levert het volgende op:
http://hulphond.123forum.nl/phpBB2/ook- ... -t188.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Stichting Madra (jouw naam op diverse fora stelt volgende vaag:
Hoi Hoi,
Jij hebt toch die aktie op touw gezet bij hart in aktie?
super leuk, de reclame konden ze goed gebruiken, en de spullen ook!
De persoon waar de vraag aan gericht is antwoord het volgende:
Nou aktie op touw gezet........ ik heb gemaild, met andre heel tevreden cliënten van stichting Paqo met de vraag om te helpen. En dat wilde het team van Hart in Aktie!
Maar ik heb even jouw posts doorgelezen; jij bent toch niet Amy waar ik heel veel over heb gelezen op het diabetesforum? Ik heb het donkerbruine vermoeden van wel, helaas........., mag ik dan vragen om aan de noodrem te trekken? Stop met verhalen te plaatsen die niet stroken met de werkelijkheid. Op dat forum zijn erg veel vragen gerezen door je posts over een ongeluk, een zwangerschap, ex-vriendje, niet-instelbare bls/allergie voor insuline oid enz. Allemaal niet erg geloofwaardig. Maar goed dan krijg je even van mij het voordeel van de twijfel. Maar om dan hier te vertellen dat je voor een stichting werkt die niet is te vinden........... terwijl je eigen hond wordt getraind door Hand en Poot, vertelt dat je een epilepsiehond hebt, terwijl je al heel lang geen aanvallen meer hebt, je adviezen en kijk op aanleren van gewenst gedrag........ dat gaat echt niet goedkomen. Amy zoek asjeblieft goede hulp en maak geen levens van anderen kapot. Want dat is wat je aan te doen bent op deze manier. Je geeft hier aan dat je je kennis van het internet afplukt; jij als geen ander moet weten dat er ook veel onzin op het www te vinden is.......
Ik denk dat we allen onze conclusie hier maar moeten uittrekken...
in hoeverre het allemaal nog geloofwaardig is?!
http://hulphond.123forum.nl/phpBB2/ook- ... -t188.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Stichting Madra (jouw naam op diverse fora stelt volgende vaag:
Hoi Hoi,
Jij hebt toch die aktie op touw gezet bij hart in aktie?
super leuk, de reclame konden ze goed gebruiken, en de spullen ook!
De persoon waar de vraag aan gericht is antwoord het volgende:
Nou aktie op touw gezet........ ik heb gemaild, met andre heel tevreden cliënten van stichting Paqo met de vraag om te helpen. En dat wilde het team van Hart in Aktie!
Maar ik heb even jouw posts doorgelezen; jij bent toch niet Amy waar ik heel veel over heb gelezen op het diabetesforum? Ik heb het donkerbruine vermoeden van wel, helaas........., mag ik dan vragen om aan de noodrem te trekken? Stop met verhalen te plaatsen die niet stroken met de werkelijkheid. Op dat forum zijn erg veel vragen gerezen door je posts over een ongeluk, een zwangerschap, ex-vriendje, niet-instelbare bls/allergie voor insuline oid enz. Allemaal niet erg geloofwaardig. Maar goed dan krijg je even van mij het voordeel van de twijfel. Maar om dan hier te vertellen dat je voor een stichting werkt die niet is te vinden........... terwijl je eigen hond wordt getraind door Hand en Poot, vertelt dat je een epilepsiehond hebt, terwijl je al heel lang geen aanvallen meer hebt, je adviezen en kijk op aanleren van gewenst gedrag........ dat gaat echt niet goedkomen. Amy zoek asjeblieft goede hulp en maak geen levens van anderen kapot. Want dat is wat je aan te doen bent op deze manier. Je geeft hier aan dat je je kennis van het internet afplukt; jij als geen ander moet weten dat er ook veel onzin op het www te vinden is.......
Ik denk dat we allen onze conclusie hier maar moeten uittrekken...
in hoeverre het allemaal nog geloofwaardig is?!

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
een hele rijke fantasie
Amy, ga daar iets leuks mee doen, wordt actrice of schrijf een boek!
Maar vraag niet om aandacht dmv leugens
Je misbruikt het medeleven van andere mensen maar vooral maak je van jezelf een eenzaam mens.
Amy, ga daar iets leuks mee doen, wordt actrice of schrijf een boek!
Maar vraag niet om aandacht dmv leugens
Je misbruikt het medeleven van andere mensen maar vooral maak je van jezelf een eenzaam mens.
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Anita Straalman