Morgen is het zover
-
- Speurneus
Eten is er ingebleven
En mevrouw voelt zich duidelijk wat beter
Nog wel moe, maar ze denkt zelf dat ze al weer meer kan en mag
Maar een goed teken dat ze zich wat beter voelt 

En mevrouw voelt zich duidelijk wat beter

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Middelgrote hondenneus
Fijn dat ze zich beter voelt!Terra5 schreef:Eten is er ingebleven![]()
En mevrouw voelt zich duidelijk wat beterNog wel moe, maar ze denkt zelf dat ze al weer meer kan en mag
Maar een goed teken dat ze zich wat beter voelt
Jayla is echt een week van slag geweest en wou gewoon een paar dagen niet eten. De DA zei, zo lang ze maar drinkt is het goed.
En fijn dat ze het eten binnen heeft gehouden!
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Net toch maar even met het dametje naar de DA geweest. Ze kreeg een zwelling bij de wond en in overleg toch maar even naar laten kijken.
Ze moest op d'r zij liggen, dat vond ze niet leuk.. maar o wat deed ze dat braaf
De DA voelde geen gat in de buikwand oid, het is echt een bloedinkje bij de wond. Het is niet de bedoeling, maar ook niet ernstig. Bij het onderzoeken begon ze ook een beetje te bloeden, kwam door het duwen..
Komende dagen even extra in de gaten houden. Mocht de zwelling toch erger worden, dan moeten we terug. Ik ga straks even proberen of ze het fijn vindt als het wat gekoeld wordt..
Ze voelt zich verder gelukkig wel goed
Ze is al bijna weer zichzelf, aan kleine dingen merk je dat ze zich nog niet helemaal goed voelt.
Nu ligt ze rustig te kluiven
Ze moest op d'r zij liggen, dat vond ze niet leuk.. maar o wat deed ze dat braaf

De DA voelde geen gat in de buikwand oid, het is echt een bloedinkje bij de wond. Het is niet de bedoeling, maar ook niet ernstig. Bij het onderzoeken begon ze ook een beetje te bloeden, kwam door het duwen..
Komende dagen even extra in de gaten houden. Mocht de zwelling toch erger worden, dan moeten we terug. Ik ga straks even proberen of ze het fijn vindt als het wat gekoeld wordt..
Ze voelt zich verder gelukkig wel goed

Nu ligt ze rustig te kluiven

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
- Kleine hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
hmm.. zwelling lijkt wel ietsjes groter dan vanmiddag. Hopelijk is het morgen wel minder en niet erger, anders morgen maar weer even na laten kijken.
Koelen van de buik vond ze niet echt prettig. Kan ik me ook iets bij voorstellen, moet je op je zij gaan liggen van het vrouwtje en dan wordt er zo'n koud ding tegenaan gehouden
Maar gelukkig is dit vrouwtje erg lief en ging ik lekker naast haar liggen en toen vond ze het wel even fijn
En kon er zelfs een kwispeltje af 
Het is een dappere dodo
Koelen van de buik vond ze niet echt prettig. Kan ik me ook iets bij voorstellen, moet je op je zij gaan liggen van het vrouwtje en dan wordt er zo'n koud ding tegenaan gehouden

Maar gelukkig is dit vrouwtje erg lief en ging ik lekker naast haar liggen en toen vond ze het wel even fijn

Het is een dappere dodo

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory