Heel verdrietig en tegelijk ook blij

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

:groteknuffel: Een moeilijk, maar zeer moedig besluit!! Maar aan die foto te zien, zal het met Fleur helemaal goed komen!! Voor jou is dit denk ik veel moeilijker dan voor Fleur. Wens je dan ook veel sterkte!
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

wat moeilijk! :cry:
Maar wat heb je het goed gedaan...
Ik wens je heel veel sterkte, de komende tijd is niet makkelijk door alle gebeurtenissen...
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Phoe, vreselijke beslissing voor je, maar wat knap van je dat je zo onbaatzuchtig hebt kunnen denken voor je hond. Veel sterkte met je toekomst, gelukkig weet je bij wie je hond terecht is gekomen en ben je op de hoogte hoe het met haar gaat!
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Loesje's liefste

Ongelezen bericht door Loesje's liefste »

Jeetje wat een zware beslissing. Maar een goed baasje zijn houdt ook in; kiezen in het belang van het hondje. En dat heb je zo te zien gedaan. Knap hoor. Veel sterkte
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

@ Hanny: Wat een moeilijke maar moedige beslissing zeg ! Fleurtje heeft bij ons altijd een speciaal plekje gehad, omdat die scheet als pup zo'n indruk op ons gemaakt had op de show van de fokkerskring. (door haar loopje en omdat ze vakkundig een balpen ontleed had......)

@ Bert en Marjolein: Fijn dat jullie deze scheet een liefdevol huis willen geven. We hopen dat het goed gaat tijdens de proefperiode. Het grote voordeel is dat we regelmatig schitterende foto's van haar voorbij zien komen !

groeten,

Joost
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Legend Hessel »

Fleur is nou sinds zaterdag bij ons, en het gaat hartstikke goed!
Ze is een heel lief, makkelijk hondje en altijd vrolijk! Maar ze laat zich de kaas niet van het brood eten hoor! Ze daagt Hessel uit om te spelen, rent achter Hannes aan, wil iedere keer vóór Hessel lopen met wandelen...
Hessel vindt het volgens ons ook wel leuk, hij negeert haar nog een beetje, maar ondertussen daagt ie ook wel uit, erg leuk om te zien.
Gistermiddag was ik boven aan het rommelen en toen ik weer beneden kwam lagen ze met z'n tweetjes in Hessel's mand. Lief he?
Omdat ze de handicap aan haar pootjes heeft en zo'n lief koppie, heeft Fleur al snel iets aandoenlijks. Voor ons de taak om wel goed consequent tegen haar te blijven.
Bert is vandaag met Hessel en Fleur naar het bos geweest, Fleur huppelde de hele tijd achter Hessel aan, net als zijn schaduw, haha
Met wandelen is ze heel erg op Hessel gericht, als ik dan met haar de andere kant op wil lopen, gaat ze vol in de remmen en krijg ik haar haast niet meer mee de andere kant op. Maar even flink oefenen in één op één wandelen.
Zoals een echte labrador betaamd is Fleur dól op eten!

Nu liggen ze ook weer met z'n tweetjes in de bak van Hessel.... :verliefd1:
Groetjes Bert en Marjolein
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Om zo'n beslissing te moeten nemen. Dat moet ongelofelijk moeilijk voor je zijn.:cry:

Een grote troost is daarentegen dat Bert en Marjolein haar zo goed zullen opvangen. Fleurtje komt in een fantastisch warm gezin met een heerlijke lobbes als broer. Dus wat wil je nog meer :wink:

Veel sterkte nog. :groteknuffel:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Legend Hessel »

Hessel en Fleur samen in de mand.
Foto zojuist met mijn mobiel genomen
Afbeelding
Groetjes Bert en Marjolein
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Legend Hessel schreef:Hessel en Fleur samen in de mand.
:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Maar goed dat je erbij hebt staan dat de foto met je mobiel is genomen :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

EricaM schreef:
Legend Hessel schreef:Hessel en Fleur samen in de mand.
:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Maar goed dat je erbij hebt staan dat de foto met je mobiel is genomen :D
:D :D :D
Ondanks dat is het wel een hele lieve foto :verliefd1:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Legend Hessel schreef:Fleur is nou sinds zaterdag bij ons, en het gaat hartstikke goed!
Ze is een heel lief, makkelijk hondje en altijd vrolijk! Maar ze laat zich de kaas niet van het brood eten hoor! Ze daagt Hessel uit om te spelen, rent achter Hannes aan, wil iedere keer vóór Hessel lopen met wandelen...
Hessel vindt het volgens ons ook wel leuk, hij negeert haar nog een beetje, maar ondertussen daagt ie ook wel uit, erg leuk om te zien.
Gistermiddag was ik boven aan het rommelen en toen ik weer beneden kwam lagen ze met z'n tweetjes in Hessel's mand. Lief he?
Omdat ze de handicap aan haar pootjes heeft en zo'n lief koppie, heeft Fleur al snel iets aandoenlijks. Voor ons de taak om wel goed consequent tegen haar te blijven.
Bert is vandaag met Hessel en Fleur naar het bos geweest, Fleur huppelde de hele tijd achter Hessel aan, net als zijn schaduw, haha
Met wandelen is ze heel erg op Hessel gericht, als ik dan met haar de andere kant op wil lopen, gaat ze vol in de remmen en krijg ik haar haast niet meer mee de andere kant op. Maar even flink oefenen in één op één wandelen.
Zoals een echte labrador betaamd is Fleur dól op eten!

Nu liggen ze ook weer met z'n tweetjes in de bak van Hessel.... :verliefd1:
wat leuk dat het zo goed gaat samen :D
Dat niet mee de andere kant oplopen hebben ze hier ook heel erg. Als we samen lopen en we gaan ieder met een hond een andere kant op dan gaan ze beide stil staan en krijgen we ze met geen mogelijkheid meer mee :D Ook altijd op dezelfde plekjes willen snuffelen, hoe klein dat stukje dan ook is waar die 2 grote neuzen willen ruiken.

Heel veel plezier met jullie 2 kanjers, zo te horen gaat het in ieder geval helemaal goed komen :klasse:

En die foto is echt super lief :verliefd1:
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Wat ontzettend fijn dat het goed gaat :klasse:
Plaats reactie