Stel: je wint een miljoen

Respecteer elkaars mening.
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Leuke antwoorden!

Ben nog jong dus zou nog steeds mijn studie moeten afmaken denk ik...
Koop dan een mooi apartment/huisje(en richt het in) in een grote stad waar ik hopelijk een leuke baan zal vinden...
Ik zou ook een lange reis naar de VS maken om iedereen die ik hier ken weer te bezoeken....en voor de rest gaat alles naar de bank en wordt misschien uitgegeven aan wat "kleine" dingen...
Niet veel bijzonders :oops:
Afbeelding
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

Een miljoen wat zou ik daar mee doen tja ff nadenken
zou het delen met de minder bedeelden in mijn omgeving
En zou graag een boederijtje met veel grond er om heen zo dat de honden lekker de ruimte hebben
Maar boven al ga ik toch voor gezondheid boven geld
Maar even dromen mag altijd dat is wel eens leuk
Groetjes Margré
Lebber Hope
annah911

Ongelezen bericht door annah911 »

Leuke dromen allemaal....

Mijn vriend en ik hebben het er ook wel eens over gehad.
Eerst zouden we ons huisje afmaken, knappe badkamer en garage. Dan zouden we gaan trouwen en een cruise maken. Uiteraard krijgen onze ouders wat....

Maar wat ik zelf heel graag zou doen (maar daar heb je denk ik meer voor nodig dan 1 miljoen) is naar Afganistan en Iran reizen en daar een dierenziekenhuis voor werkdieren neer zetten, dus voor paarden, ezels, muildieren en honden om het vervolgens aan Brooke hospital for animals te schenken (maar wel een aandeel houden zodat de juiste beslissingen genomen worden, maar hun hebben net even wat meer connecties om aan bv dierenartsen en medicijnen te komen)
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

dromen..... heerlijk.
uit ervaring weetik dat een miljoen super veel lijkt, en hoewel het nu in mijn ogen(leef van een wao uitkering en dat is zeker geen vetpot) super veel lijkt, weet ik ook dt het uiteindelijk bar weinig is.
dromen doe ik dan wel: van een nieuwe woning met veel grond, (maar er moet dan ook voldoende geld overblijven om de vaste lasten te betalen en die zijn naturlijk vele malen hoger dan mijn huidige rijtjes woning) dromen van wat meer finainciele ruimte: maar ken mezelf: zet dat dan meteen om in extra huisdieren(en opnieuw er moet voldoende geld over blijven omde te blijven onderhouden) en ga zo maar door....Weet je wat, laat maaar, ik pruts zo wl wat raak
Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Michiel »

sbientje schreef:
Michiel schreef:ff lekker mijmeren :D

Direct stoppen met werken en iets voor mezelf gaan doen. Ik zie mezelf wel met een woonboerderij ergens achteraf en dan een hondenopvang opstarten voor Siberische Huskies die met pensioen zijn :smile:
Verder zou ik ook een opleiding tot Kynologisch instructeur en gedragstherapeut gaan volgen en een hondenschool op willen starten.

En voor mezelf alleen...Een Saab 900 classic Cabrio voor de zomer en een Saab 9-3 voor de wintermaanden

Michiel
saab fan? twee van mijn docenten zijn grote saab-fanaten. Ze hebben allebei een oud model waar ze samen aan lassen en klussen en weet ik het allemaal :D Erg grappig!
hahaha, een beetje wel ja...Van mijn vader overgenomen ( zal wel iets met genen te maken hebben denk ik :lol: )
Ik heb zelf nu nog een Saab 900 NG van '95, maar deze gaat er binnenkort uit en er komt helaas ook even geen Saab terug ( wil voorlopig even wat goedkoper gaan rijden ). Mijn vader heeft al diverse Saabs gehad en rijdt nu in een 900 Classic cabriolet ( deze heeft hij als tweede auto en staat in de winter lekker in de stalling :wink: ). Een heerlijke cabrio waar we samen al leuke ritjes mee gemaakt hebben :smile:. Een keer meedoen aan een tourtocht met de Saab club staat ook nog op ons lijstje.
Mijn vader is niet zo'n klusser, maar ik wel. Dat is dan wel weer een verschil tussen ons als het om Saabjes gaat. Hij laat er liever door de garage aan sleutelen en ik doe dat als het even kan zelf :smile:

Michiel
jose geurtse
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door jose geurtse »

Ons huis hypotheekvrij maken. Nieuwe keuken. Verder kinderen wat geven, en de rest op de bank :)
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Deel gaat naar familie, bruiloft betalen ( moet toch :D), alvast een deel op een rekening voor hopelijk toekomstige kids.. Eeeeh.. een persoonlijk goed doel (kennis die het nodig heeft) en misschien een extra vriendje voor Noa :) Oja, een cruise klonk ook wel leuk!
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Een Miljoentje..hmm nou dat weet ik wel hoor!

Ik koop het huis dat hier vlakbij staat..aan het water..bij het bos!!
Ik betaal de helft en de rest gewoon een hypotheek..moet toch kosten maken voor het bedrijf anders moet ik t aan de belastingdienst geven bleeehhhh..

Het retrieverhotel met Doggy playground verhuisd dus ook mee een paar 100 meter verder..want ik koop het voor hun! Ik wil absoluut niet stoppen met werken, want ik vind het juist geweldig leuk om te doen!!
En dan kippetjes, bokjes en een varken voor Ilonk erbij :D.

En een goeie auto..defender denk ik! :wink:

De rest van het geld geef ik aan mijn 3 kinderen en mijn eerste kleinkind dat in augustus geboren word! Wij hebben het verder toch niet nodig..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
marleen_vb

Ongelezen bericht door marleen_vb »

Een leuk vrijstaand huisje kopen met een stuk grond eromheen voor de honden (ik zou dan op zoek gaan naar een herplaatser voor bij Blaize) en veel reizen.

Grappig dat dit onderwerp hier ter sprake komt; des te meer omdat wij op postcode 3362 wonen en daar is afgelopen zondag de postcodekanjer op gevallen! Helaas klopten de twee letters achter de postcode niet dus ging er 491.000 euro aan onze neus voorbij! Maar niet getreurd; vrijdag krijgen we tijdens een leuk feestje van de postcodeloterij te horen wat wij alsnog gewonnen hebben! Zal zo rond de 1000 euro zijn. Als je dan bedenkt dat ik me in februari pas ingeschreven had voor een lot is dat toch leuk meegenomen!
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Een stukje grond kopen en ons droomhuis op bouwen. De rest maar veilig wegzetten op de bank als er nog iets over is :D
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marlyn »

ik zou mijn ouders schulden aflossen! :D ik weet niet hoeveel dat precies is maar het zal wel wat kosten ;) als ik dan wat overhoud dan zou ik het bewaren voor mijn studie enzo.....
ja en natuurlijk allemaal leuke dingen voor de hond kopen!
Jazzy (L)
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

Hmmmm ik zou ook een deel weg zetten op de bank, rente trekken.

Verder zou ik iemand in problemen helpen om alles op een financieel rijtje te krijgen.

Een mooi huis kopen met lekker veel ruimte.

Rondreis maken door australie en nieuw zeeland.

Poeh kan best veel bedenken hoor...
Nieuwe garderobe aanschaffen ook best leuk.
Classic lab
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Classic lab »

Ik zou een een deel van een bos en een weide kopen en daar maak ik een motorcrossparcour op Bouwen.
In het bos maak een grote vijver waar ik met mijn honden kan oefenen en waar ik later probeer om mijn dierenartsprakrijk te maken, als ik dierenarts wordt natuurlijk. :applaus:
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Leuk huiske met een lap grond, goed omheind met vijver. Dan een vriendje voor Tess! Dan ook nog een uitgebreide luxe vakantie in een zonnig oord met man en kids (en nee dat hoeft geen Curacao ofzo te zijn, maar Griekenland of Turkije is goed genoeg) en een grotere auto!
Niks nieuws of super de luxe, maar gewoon praktisch!
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

leuk om zo te dromen, zal wel altijd blijven.
wij winnen namelijk toch niets.
Wat wij zouden doen,
hypotheek gedeeltelijk aflossen,minder werken.
mooie boerderij kopen, met veel grond voor de boys.
auto kopen.
op vakantie gaan,en lekker genieten van de honden.
dan is het geld denk ik wel een heel eind op
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Plaats reactie