Wat voor bed heeft jou hond?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

sbientje schreef:maup heeft een hondenbed van dog's companion. Toevallig heb ik m vandaag weer wat bijgevuld.. Bevalt ons prima. We hebben maat M. Dat is op zich wel groot genoeg, maar maat L zou eigenlijk beter zijn denk ik :)
Ja ik ben er zeker over in dubio of ik niet zo'n lkkr kussen van dog's companion ga bestellen, als het deze wordt ga ik zowieso voor de L of misschien zelfs wel voor de XL :oops:
Wat voor hoes heb jij en wat vind je er uiteindelijk van?
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

daantjuh85 schreef:
sbientje schreef:maup heeft een hondenbed van dog's companion. Toevallig heb ik m vandaag weer wat bijgevuld.. Bevalt ons prima. We hebben maat M. Dat is op zich wel groot genoeg, maar maat L zou eigenlijk beter zijn denk ik :)
Ja ik ben er zeker over in dubio of ik niet zo'n lkkr kussen van dog's companion ga bestellen, als het deze wordt ga ik zowieso voor de L of misschien zelfs wel voor de XL :oops:
Wat voor hoes heb jij en wat vind je er uiteindelijk van?
wij zijn erg tevreden, en maup ook :) Wij hebben 2 hoezen gekozen, eentje is er nu niet meer (rood en groen) en de andere is de country field ruiten.

Van allebei een foto voor je ;)

Afbeelding

Afbeelding hier kan je wel zien dat een maatje groter wel iets beter zou zijn geweest. Maup ligt meestal opgerold dus het is niet echt een probleem ofzo, maar als ik het over kon doen koos ik een wat groter bed :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Hier een mand met dekbed en een kussen van dogs compagnion, die veruit favoriet is bij Ollie. Wij hebben maat L, daar kan hij ook lekker languit op liggen of gezellig met zijn vriendje.
Afbeelding

Erg handig met de hoezen die in de was kunnen. Wel af en toe bijvullen met nieuwe bolletjes.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Barney2008

Ongelezen bericht door Barney2008 »

Meneer en de 3 1/2 kat hebben een ruime 5 zit hoekbank tot hun beschikking. Als dat meneer verveelt heeft hij nog een mand én een bench, die binnenkort wel de deur uitgaat ivm de ruimte.
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

Miske schreef:
kimmeding schreef:Iew Ollie wat eet je daar?
Volgens mij eet Olly een heel konijntje met alles er op en er aan :).
:shock:

Oke meer wil ik niet weten :lol:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Wobbe heeft net zo'n kussen als Maupie (dat met de rode ruiten) in maat L. Ik heb er echter een deel van de bolletjes moeten uit doen vooraleer Meneer er wou op gaan liggen. Zo'n dik kussen vond hij maar niks. Nu vind ik het eigenlijk te dun, maar hij vindt het geweldig. Verder heeft hij in een andere hoek van de kamer nog een teddy-beerachtig kussen en ook dat vindt hij leuk. 's nachts slaapt meneer op bed, soms in een een bolletje tegen mij aan.... :oops: :verliefd1:

Groetjes

Martine en Wobbe
gizmoo1

Ongelezen bericht door gizmoo1 »

Onze ravi had een groot dik kussen en zn bench natuurlijk. Sinds drie weken hebben we een grote maat jolly paws mand (zwarte rand, licht grijze mat met zwart pootje) en bij binnenkomst leek het een groot succes, ravi ging er gelijk inliggen. Alles bij elkaar heeft ie er nu drie keer in gelegen en ligt ie ineens liever op de grond of op zn kussen (die haalt ie er zelfs uit als ie er in ligt...) Van deze kant dus een dure grap, hij was 160 euro en dat voor drie tukkies...
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

gizmoo1 schreef:Onze ravi had een groot dik kussen en zn bench natuurlijk. Sinds drie weken hebben we een grote maat jolly paws mand (zwarte rand, licht grijze mat met zwart pootje) en bij binnenkomst leek het een groot succes, ravi ging er gelijk inliggen. Alles bij elkaar heeft ie er nu drie keer in gelegen en ligt ie ineens liever op de grond of op zn kussen (die haalt ie er zelfs uit als ie er in ligt...) Van deze kant dus een dure grap, hij was 160 euro en dat voor drie tukkies...
Wij hebben naast Ollie's kussen ook nog een mand, daar wilde hij ook niet in in eerste instantie. Hij vond het 'te glad' en er viel geen 'holletje' van de maken. Met een dekentje (dekbed of vetbed) erin vind hij het super. Misschien het proberen waard, anders zo zonde van het geld.
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
gizmoo1

Ongelezen bericht door gizmoo1 »

Bedankt voor de tip. We hebben het allemaal geprobeerd :wink: .
Ben bang dat ie binnenkort marktplaats op kan!
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Hier een Biabed (maat 6). Vind ze ideaal. Heb hiervoor vanalles gehad, maar ik zweer bij een Biabed (of nog mooier zo'n Jolly Paws bed).
Is perfect ook voor ouder wordende honden. Zakken ze niet in weg, dus makkelijker om op te staan. En de zachte rand ligt ze heel vaak met d'r kop op.
Verder ook heel hygiënisch en dus makkelijk schoon te houden (kunstleer).
Wel moest Yari hier ook even wennen aan het gladde/koude van het kunstleer. Maar een schapenvacht deed wonderen. Die ligt er 's winters zowiezo standaard in en 's zomers niets, dan is het juist lekker koel.

Afbeelding
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

Mugo en Mika hebben samen een biabed.
Ideaal, afneembaar, zacht voor het lijf (qua ondersteuning) en warm.
Afbeelding
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik ben gechockkeerd wat sommige honden allemaal voor keuzes hebben en dan ook nog op de bank! :shock:
Afbeelding
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

yari schreef:Hier een Biabed (maat 6). Vind ze ideaal. Heb hiervoor vanalles gehad, maar ik zweer bij een Biabed (of nog mooier zo'n Jolly Paws bed).
Is perfect ook voor ouder wordende honden. Zakken ze niet in weg, dus makkelijker om op te staan. En de zachte rand ligt ze heel vaak met d'r kop op.
Verder ook heel hygiënisch en dus makkelijk schoon te houden (kunstleer).
Wel moest Yari hier ook even wennen aan het gladde/koude van het kunstleer. Maar een schapenvacht deed wonderen. Die ligt er 's winters zowiezo standaard in en 's zomers niets, dan is het juist lekker koel.

Afbeelding
Hier ook een dun matje onderin, anders vindt Mugo het niet lekker liggen, en die gaan gewoon regelmatig in de was. Ik zweer ook bij dat ding.
Afbeelding
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door liesjeb »

gizmoo1 schreef:Bedankt voor de tip. We hebben het allemaal geprobeerd :wink: .
Ben bang dat ie binnenkort marktplaats op kan!
Dat hebben wij ook gehad met Dizzy, maar sinds ik daar een zware kwaliteit fleecedeek in heb gelegd (geen gewone fleece, maar een erg dikke gekocht bij de Kwantum of Leenbakker) ligt ze echt heel graag in haar mand!
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Och och, wat hebben sommige labjes toch een hemels thuisje met heerlijke bedden en soms zelfs de bank :lol:

Hier kijk ik het nog eventjes aan, Tabor heeft in zn bench een dekbed met kussens en daaroverheen een lekker fleecekleed. Hij slaapt er prima en gaat er ook zelf heerlijk in liggen. Maar ik wil stiekem toch zo'n heerlijk kussen (van dog's companion) voor hem. Maar daar moet ik dus eventjes voor sparen :D

Maar nu doen we mee aan de buurthond van 2011. Als we onszelf erg goed kunnen promoten en veeel stemmen binnen halen (de concurentie doet het ook erg goed zo te zien :shock: kan ook niet anders als je echt een leuke hond hebt :wink: , maar voor ons is Tabor de aller liefste, beste en knapste :verliefd1: dus wij gaan ervoor!) kunnen we daar misschien wel een kussen winnen 8)
Plaats reactie