hallo ik ben cody

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
dominique

Ongelezen bericht door dominique »

daantjuh85 schreef:Oh jeetje, en is het anders een idee om hem in de bench te laten wanneer er geen aandacht voor hem is en wanneer er wel echt wat gedaan gaat worden hem dan eruit te halen?
Tabor is momenteel ook BEHOORLIJK aan het uittesten, ik vermoed toch te veel vrijheid gekregen. Smorgens wil hij graag zijn bench uit en doet dit door te piepen en soms zelfs blaffen, wauw echt onvoorstelbaar want hij doet dit momenteel al echt langer als een maand. Maargoed, ook hier geld de aanhouder wint en hij gaat zijn bench gewoon niet uit wanneer hij piept. PUNT UIT EN GEEN DUS GEEN AANDACHT!
Overdag ben ik nu ook weer wat meer aan het in de bench stoppen gewoon omdat ik even geen aandacht voor hem heb en ik ook in de weer ben (en ik blijkbaar honing aan mn kont heb? Want waarik ben is meneer ineens ook, echt in de weg lopen en het liefst op je voeten willen liggen, ik begreep dat dit controleer gedrag is) Laatst was ik nl boodschapjes doen etc, was nog geen 2 uurtjes weg en da tik terug was hoorde ik toch een hond blaffen :shock: was dat dus Tabor :shock: :shock: :shock:
Nou is het een poosje geleden, maar hij kon al 3 uurtjes alleen zijn.. Dus weer even terug naar af gegaan. Weer vaker overdag in de bench, en wat vaker overdag weer "even" de deur uit voor een kleine boodschap of om wat buiten de deur te halen.. Het is weer even wennen voor de kleine vent, want hij had best veel vrijheid (omdat het voorheen wel goed ging iedere keer) maargoed. Dus toch te veel.
Dus toch weer even terug naar af en wat vaker in de bench, in het begin weer echt in de bench en eruit voor eten, rondje wandelen en trainen (go wat voel je je dan weer stom zeg, maar aan de andere kant moet hij niet gaan bepalen wat er gaat gebeuren, dus ook niet uitdagen dmv happen zoals cody) maar weer gewoon even in de bench dan?
hier gaat hij ook met enige regelmaat in de bench omdat ik dan echt even geen tijd voor hem heb
of even boodschapjes moet doen
maar overdag is hij er wel uit
alleen als ik weg moet of boven ben om de was even te doen gaat hij in de bench
en net wat jij zegt honing aan je gat pffffff
ik geef hem dan even een kluifbot dan heeft hij even wat te doen
maar met het happen gaan we echt even mijn duim op drukken dat ik dat dus niet accepteer van hem
ik zal het echt winnen

groetjes dominique
dominique

Ongelezen bericht door dominique »

even een update omtrent cody
vorige week hebben we examen gedaan voor aspirant beginner en daar is cody cumloude voor geslaagd
ben super trots op hem :D :verliefd1:
het happen gaat steeds beter hij doet het steeds minder hij heeft in de gaten dat het hem geen lol meer geeft wat hij wint er niks mee
pfff wat gaat de tijd toch snel hij wordt volgende week alweer 7 maand
hierbij zal ik eens een paar update foto's van hem plaatsen

groetjes dominique

Afbeelding

vrouwtje ik lag net lekker te slapen en dan kom jij met dat rare ding
Afbeelding

vrouwtje ik zie je nog steeds
Afbeelding

heb ik dat goed gehoord .............KOEKJES??????
Afbeelding
Plaats reactie