Als ik geen Labrador meer zou kunnen hebben zou dat komen omdat ze te groot en sterk zijn dan zou het dus een "klein" en licht ras worden omdat ik denk nooit zonder honden te kunnen maar Labje blijft toch echt favoriet. We hebben er wel over nagedacht en mocht het ooit zover komen zal onze top 3 er zo uit zien:
1. Tibetaanse spaniel
2. Boomer (ook al is dit ras niet erkend)/ Lhasa Apso
3. Spaniel (Engelse cocker, cavalier)
Maar hopen dat we nog lang sterk genoeg blijven
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Leuk om allemaal te lezen zeg.
Een hoop rassen zie je ook wel vaak terug komen.
En grappig dat sommige rasnamen verkeerd worden neergezet. Beetje standaard fouten, maar als je je maar iets verdiept in een ras weet je ook de naam juist te schrijven toch?
Niet lullig bedoeld hoor, viel me gewoon op.
Jess schreef:Leuk om allemaal te lezen zeg.
Een hoop rassen zie je ook wel vaak terug komen.
En grappig dat sommige rasnamen verkeerd worden neergezet. Beetje standaard fouten, maar als je je maar iets verdiept in een ras weet je ook de naam juist te schrijven toch?
Niet lullig bedoeld hoor, viel me gewoon op.
haha dat dacht ik dus ook, maar kunnen ook wel typfouten zijn misschien
Fladcoated retriever.
Labradoedel.
Witte herder.
Maar deze 3 zullen er nooit komen,ik ga er vanuit dat Senna een jaar of 12-14 word en dan vind ik mezelf te oud voor een nieuwe hond.
1 de grote Münsterlander. donderdag krijgen we een pup van dit prachtige ras.
2 de Labrador
3 Heidewachtel ( kleine Münsterlander)
Waarom een Münsterlander?
Mijn man vond het altijd al prachtige honden, en heeft altijd gezegd na onze labjes een Münsterlander te willen.
Een goede kennis van mij heeft een aantal jaren geleden een pupje gekocht. En die is nu bevallen van een nestje, waarvan wij er een krijgen. Het is een hond met een fantastisch karakter en kent weinig gezondheidsklachten.
Als we geen Münsterlander hadden genomen was het toch weer een Labje geworden.
Wat leuk dat jullie a.s. donderdag een puppy erbij krijgen.
Ik heb net even gegoogled want ik kon het ras niet, het is een mooie hond om te zien.
Wat voor een kleur word het zwart/wit of bruin/wit?