Heey lieve José en Loes,
Wat fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan. Natuurlijk moet Loes nog even bijkomen maar gelukkig komt alles goed! Het is heel jammer van je fokplannen met Loes maar wie weet komt er ooit iets anders op je pad waarmee je verder kan. Je bent altijd welkom om te komen pupsnuffen of voor een lekker bakkie troost!
Lieve groetjes Petra en een poot en lik van alle Labjes voor Loes
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Heel snel beterschap voor je meiske gewenst, en geef haar maar een dikke knuffel van mij en mijn dames.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Geen beter nieuws om te horen dan het met je meissie (Loes) goed gaat. Ik wens jullie veel sterkte met de teleurstelling. Maar bovenal heel veel beterschap voor Loes, dat je weer jezelf mag worden.
Wat lief dat je 't vraagt. Het gaat echt veel beter dan verwacht. Loes huppelt rond alsof er niets is gebeurd, dus dat maakt een heleboel goed. Scheelt een boel dat haar kap af is. In plaats daarvan draagt ze nu een soort rompertje voor honden en daar heeft ze echt geen problemen mee. Ook de wond ziet er netjes uit kortom ok!