Maar dat ik belde schrokken ze er wel van

laat het morgen weten wat de DA gaat zeggen
Thanks
Voor het gemak quote ik Rinske even.rimanime schreef:Hoe snel verknal je een hond
Dan ga ik ook even reagerenKathy schreef:Voor het gemak quote ik Rinske even.rimanime schreef:Hoe snel verknal je een hond
Laten we het eens omdraaien. Zelf ben ik een ster in het 'verknallen' van mijn hond. Wel 1x in het jaar gaan mijn honden uit logeren, al dagen van te voren voelt Moos mijn stemming aan. Dan komt het moment van afscheid nemen, drama voor het baasje en jazeker dat voelt Moos aan. Nu gaan ze naar vrienden van ons en die weten heel goed met mijn hysterisch gedrag om te gaan, maar intussen heb ik het wel al verpest bij mijn hond natuurlijk.
Moment van ophalen, oooooh ik kan mijn geluk niet op. Moos voelt feilloos mijn stemming weer aan en gedraagt zich daar dan ook naar. Doet zielig, vraagt aandacht etc. Dagen lang ....
Wat wil ik hier mee zeggen; Kijk uit met oordelen/veroordelen en neem je eigen gedragingen tov je hond ook even onder de loep. Zou té erg voor woorden zijn wanneer je iemand en in dit geval nog eigen familie ook,ten onrechte zou beschuldigen.
Voorafgaande heb je er onbewust wel een drama van gemaakt.Guus schreef:Dan ga ik ook even reagerenKathy schreef:Voor het gemak quote ik Rinske even.rimanime schreef:Hoe snel verknal je een hond
Laten we het eens omdraaien. Zelf ben ik een ster in het 'verknallen' van mijn hond. Wel 1x in het jaar gaan mijn honden uit logeren, al dagen van te voren voelt Moos mijn stemming aan. Dan komt het moment van afscheid nemen, drama voor het baasje en jazeker dat voelt Moos aan. Nu gaan ze naar vrienden van ons en die weten heel goed met mijn hysterisch gedrag om te gaan, maar intussen heb ik het wel al verpest bij mijn hond natuurlijk.
Moment van ophalen, oooooh ik kan mijn geluk niet op. Moos voelt feilloos mijn stemming weer aan en gedraagt zich daar dan ook naar. Doet zielig, vraagt aandacht etc. Dagen lang ....
Wat wil ik hier mee zeggen; Kijk uit met oordelen/veroordelen en neem je eigen gedragingen tov je hond ook even onder de loep. Zou té erg voor woorden zijn wanneer je iemand en in dit geval nog eigen familie ook,ten onrechte zou beschuldigen.![]()
Dat ik Guusje weg gebracht heb, heb ik er geen drama van gemaakt.
een knuffel en ik ben vertrokken, drama kwam in de auto![]()
En ik zie aan Guus gewoon, dat hij heel erg schuw is en bang...![]()
vanmorgen ging het iets eter met hem... hij lag lekker op zijn rug om gekriebelt te worden, vervolgens loopt me man beneden, en kruipt helemaal in elkaar als hij voorbij hem loopt. Dit is niks voor Guus...
bij Guus is het elke dag feest... nu helemaal niet,
Hij is echt bang.... zo zielig....
Ik doe gewoon normaal tegen Guus nu, ga er geen aandacht aan schenken, behalve af en toe een extra knuffeltje![]()
En ik zou nooit iemand zomaar beschuldigen... maar dit gedrag van Guus is echt daar gecreeerd....
Maar hoe verklaar je dan de "verwondingen" die Guus heeft opgelopen tijdens de logeer partij? En toen ze er naar vroeg werd er gezegd dat hij hem wel even hard had aangepakt...Kathy schreef:Voorafgaande heb je er onbewust wel een drama van gemaakt.Guus schreef:Dan ga ik ook even reagerenKathy schreef: Voor het gemak quote ik Rinske even.
Wat wil ik hier mee zeggen; Kijk uit met oordelen/veroordelen en neem je eigen gedragingen tov je hond ook even onder de loep. Zou té erg voor woorden zijn wanneer je iemand en in dit geval nog eigen familie ook,ten onrechte zou beschuldigen.![]()
vanmorgen ging het iets eter met hem... hij lag lekker op zijn rug om gekriebelt te worden, vervolgens loopt me man beneden, en kruipt helemaal in elkaar als hij voorbij hem loopt. Dit is niks voor Guus...
Ik doe gewoon normaal tegen Guus nu, ga er geen aandacht aan schenken, behalve af en toe een extra knuffeltje![]()
En ik zou nooit iemand zomaar beschuldigen... maar dit gedrag van Guus is echt daar gecreeerd....![]()
" @ renate
het voelt ook net alsof je je kind achterlaat,
soms zie je mensen die hun kind zo betuttelen, en dan denk je echt van nou ja.. doe ff normaal maar sinds ik Guusje heb, betrap ik me erop dat ik misschien nog wel ergen ben
![]()
nog een paar dagen....zie er vreselijk tegen op
Maar zal wel goed komen met me kleine ventje"
Nare ervaring voor alle partijen, succes straks bij de dierenarts.
Ik snap je reactie ook niet Kathy?sharon66057 schreef:Maar hoe verklaar je dan de "verwondingen" die Guus heeft opgelopen tijdens de logeer partij? En toen ze er naar vroeg werd er gezegd dat hij hem wel even hard had aangepakt...Kathy schreef:Voorafgaande heb je er onbewust wel een drama van gemaakt.Guus schreef: Dan ga ik ook even reageren![]()
En ik zou nooit iemand zomaar beschuldigen... maar dit gedrag van Guus is echt daar gecreeerd....![]()
" @ renate
het voelt ook net alsof je je kind achterlaat,
soms zie je mensen die hun kind zo betuttelen, en dan denk je echt van nou ja.. doe ff normaal maar sinds ik Guusje heb, betrap ik me erop dat ik misschien nog wel ergen ben
![]()
nog een paar dagen....zie er vreselijk tegen op
Maar zal wel goed komen met me kleine ventje"
Nare ervaring voor alle partijen, succes straks bij de dierenarts.
Nou dat vind ik toch echt zeker niet normaal