royenmarjolein schreef:Wat erg ! Is dit het hondje waarvan eerst een topic werd geopend voor advies bij een vergroot hart?
Heel erg veel sterkte de komende tijd! Zo jong nog, het is niet eerlijk!
Ja, afgelopen donderdag 16 juni kreeg ik te horen dat het hart vergroot was en vandaag 20 juni heeft hij een hartstilstand in zijn slaap gekregen.
Hier zijn toch geen woorden voor, dit snap je toch niet? Wat vind ik dit erg voor je, nog geen eens de tijd gekregen om een echo te laten maken en eventueel medicijnen te gebruiken. Wat moet je verdrietig zijn! Ik hoop voor je dat je dit grote verdriet met iemand kan delen, dit is zo snel gegaan. Dat je nu al je grote vriend moet missen op zo'n jonge leeftijd. Gelukkig is Max in zijn slaap gegaan, hij heeft in ieder geval geen lijdensweg gehad. Ik weet hoe het voelt om je lieverd te moeten missen en ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Ook voor jou dit gedicht:
Those we loved, don't go away.
Tey walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Ach wat naar! Zo jong en zo plotseling. Wat zal je een verdriet hebben. Misschien kan het je op den duur troosten dat Max op een voor hem prachtige, pijnloze manier heengegaan is. Maar nu is je verdriet waarschijnljik nog te groot om daar aan te denken.
Heel veel sterkte gewenst.
Hier wordt je stil van.....
Veel sterkte gewenst voor deze moeilijke periode.....
Lebber van Bolton en Floyd en ons engeltje Chester wacht hem op dus komt allemaal goed...
Wat een verdrietig nieuws
Zo jong en zo snel gegaan
Heel veel sterkte!!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014