dit is werkelijk toppie!!!!

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
cindyjanssen

Ongelezen bericht door cindyjanssen »

Ik heb hem ook sinds kort en ik vind het helemaal geweldig!!!
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

ik heb hem vandaag in handen gehad in een dierenwinkel.Maar nog niet gekocht.Want ik lees: verwijdert los haar EN ondervacht. Maar die ondervacht wil ik niet weg hebben.Die heeft Co straks toch nodig als het kouder word?
Ik ken een Golden die vorig jaar in oktober na een zwempartij 2 uur lang heeft liggen bibberen naast de kachel ,die speciaal voor hem aangezet werd. Hij werd ook heel vaak met die furminator gedaan.
Hoe zit dat dan,wat is wijsheid?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Lijkt mij dat die ondervacht in de zomer alleen maar in de weg zit. Wij gebruiken de furminator nu één keer in de twee weken, maar als het kouder wordt stoppen we daarmee. Natuurlijk heeft ons hondje haar vacht in de winter wel nodig!
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

roxy schreef:Idd Von hij is op vakantie 2 weken kreeg uiteindelijk een keurig mailtje dat hij er eventueel een voor me wilde wegleggen dus ik waag het erop, wil liever de originele.
ik vond het al zo vreemd omdat hij bij mij zo correct handelde.....ben benieuwd hoe je hem vind straks :wink:
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
Zeros&Mac

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Wij hebben hem ook sinds kort. Echt een geweldig ding! Zeros & Mac zjn behoorlijk aan het verharen en deze borstel scheelt echt enorm veel stofzuigwerk. Alsnog stofzuig ik wel bijna iedere dag omdat ik dat gewoon prettig vind..maar de haren zijn echt duidelijk minder! En ze vinden het nog lekker om ermee gekamd te worden ook! :D
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Wil enCo schreef:ik heb hem vandaag in handen gehad in een dierenwinkel.Maar nog niet gekocht.Want ik lees: verwijdert los haar EN ondervacht. Maar die ondervacht wil ik niet weg hebben.Die heeft Co straks toch nodig als het kouder word?
Ik ken een Golden die vorig jaar in oktober na een zwempartij 2 uur lang heeft liggen bibberen naast de kachel ,die speciaal voor hem aangezet werd. Hij werd ook heel vaak met die furminator gedaan.
Ja inderdaad de furminator verwijdert ook de nieuwe vacht! Ik heb bij de trimster heel veel verhalen gehoord, dat de kam ook erg vervelende plekken kan veroorzaken door te lang door te kammen. Dus ik houd het gewoon bij mijn rubberen borstel.
Groetjes Lisanne
Herman 70
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Herman 70 »

De nepperd is nu in de aanbieding bij zooplus.
http://www.zooplus.nl/shop/specials_hui ... den/130058
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Wil enCo schreef:ik heb hem vandaag in handen gehad in een dierenwinkel.Maar nog niet gekocht.Want ik lees: verwijdert los haar EN ondervacht. Maar die ondervacht wil ik niet weg hebben.Die heeft Co straks toch nodig als het kouder word?
ik gebruik hem alleen als ze in de rui zijn en dan niet vaker als om de week.
roef zwemt nog als er ijs in het water drijft en heeft dan ijspegels in zijn vacht zitten,maar echt niet bibberen bij de kachel hoor :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Als Noah in de rui is gebruik ik hem 2 keer en niet vaker, bovendien kam ik niet te vaak op 1 plek :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie