ik wist het wel..
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

-
Terra5
- Speurneus

Nou, Terra loopt helaas weer slechter
Rimadyl doet gewoon te weinig. Dus in overleg met de DA gaan we vanaf morgen Novacam (=Metacam) geven. Dit proberen we 2 weken, mocht dit ook onvoldoende werken dan hebben we nog Cortaphen en als laatste middel nog Tramadol.
Terra lijdt hier trouwens niet echt onder, ze baalt wel iets van de korte wandelingen. Maar ze is verder gelukkig erg opgewekt op dit moment, sjouwt binnen heel de tijd met knuffels en is er veel bij zeg maar
Het lopen gaat gewoon alleen op het moment echt even niet en ik gun het haar wel om weer lekker te kunnen wandelen.
Nu dus maar duimen dat de Novacam wel het middel voor haar is en dat ze niet meer last van haar maag gaat krijgen..
Terra lijdt hier trouwens niet echt onder, ze baalt wel iets van de korte wandelingen. Maar ze is verder gelukkig erg opgewekt op dit moment, sjouwt binnen heel de tijd met knuffels en is er veel bij zeg maar
Nu dus maar duimen dat de Novacam wel het middel voor haar is en dat ze niet meer last van haar maag gaat krijgen..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Gerritte
- Erelid

-
Dinie
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

Het is wat met die oudjes van onsGerritte schreef:Ook voor jullie hoop ik dat de medicijnen gaan aanslaan
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Gerritte
- Erelid

Echt hoor ik hoop dat voor allebeiTerra5 schreef:Het is wat met die oudjes van onsGerritte schreef:Ook voor jullie hoop ik dat de medicijnen gaan aanslaan
Zo tussen de 10 en 11 jaar allebei en dan ineens zo'n last.. Laten we hopen dat ze allebei baat gaan hebben met de medicatie en dat ze nog een paar jaartjes kunnen genieten van hun "oude" dag
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
jee lees het nu pas, ach heel veel sterkte en hier word geduimd hoor voor jullie!
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Terra5
- Speurneus

Lief dat je het vraagt Monica 
Het gaat wisselend met Terra, gisteren en vandaag loopt ze weer slecht en erg langzaam. En dan af en toe heeft ze een wandeling tussendoor dat ze wel redelijk loopt. Maar over het algemeen gaat het nog niet zo goed. Die wandeling op de hei, daar geniet ze gelukkig wel van. Ook als je een stukje in het bos loopt, maar ze doet dat dan echt op wilskracht. Na eventjes of als je even stilstaat, dan zie je dat ze het toch best zwaar vindt.
Ze zit nu 5 dagen op de Metacam, ik heb afgesproken met de DA dat we het 2 weken de tijd geven.. Dus dat doen we dan ook maar..
Wat ik belangrijk vind, is dat Terra wel geniet van haar uitstapjes. Gisteren ook weer even mee naar het centrum en even koffie gedronken op een terrasje. Ook in huis is ze gelukkig nog erg vrolijk.. Ook wel snel moe, maar wel vrolijk
Het gaat wisselend met Terra, gisteren en vandaag loopt ze weer slecht en erg langzaam. En dan af en toe heeft ze een wandeling tussendoor dat ze wel redelijk loopt. Maar over het algemeen gaat het nog niet zo goed. Die wandeling op de hei, daar geniet ze gelukkig wel van. Ook als je een stukje in het bos loopt, maar ze doet dat dan echt op wilskracht. Na eventjes of als je even stilstaat, dan zie je dat ze het toch best zwaar vindt.
Ze zit nu 5 dagen op de Metacam, ik heb afgesproken met de DA dat we het 2 weken de tijd geven.. Dus dat doen we dan ook maar..
Wat ik belangrijk vind, is dat Terra wel geniet van haar uitstapjes. Gisteren ook weer even mee naar het centrum en even koffie gedronken op een terrasje. Ook in huis is ze gelukkig nog erg vrolijk.. Ook wel snel moe, maar wel vrolijk
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Monica
- Kleine hondenneus