Het feest gaat beginnen

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Pffff nog een paar nachtjes......
Merk, zie je al wat aan Hindi?
De vellen hangen aan m'n duimen :goodluck:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Dank je wel voor het duimen :D Ik moet het doen met wat ik van schoonzus Gerda hoor :) Hindi woont niet hier hè :) Gerda heeft wel het idee dat Hindi wat voller is, ze merkt wel wat aan het gedrag en ze ziet ook wel iets aan de tepeltjes veranderen. Het is maar heel marginaal allemaal, soms twijfelt Gerda dan weer of ze echt wel iets ziet. Het blijft spannend, dinsdag zullen we het weten :)
Het is hier gelukkig een gekkenhuis (verbouwinkje), dus ik heb nauwelijks tijd om er veel aan te denken en zo vliegen de dagen voorbij :D

Hanneke
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

En als je dan veranderingen ziet, denk je dat je het ziet omdat je het graag zou willen zien :?

Hier de muren geputzt (lijkt me geen goed Nederlands :confused: ) en nu nog plavuizen leggen want alles moet klaar zijn voor de puppen komen. Leuke stok achter de deur :wink:

Spannend dinsdag!!!
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Marga schreef:En als je dan veranderingen ziet, denk je dat je het ziet omdat je het graag zou willen zien :?

Hier de muren geputzt (lijkt me geen goed Nederlands :confused: ) en nu nog plavuizen leggen want alles moet klaar zijn voor de puppen komen. Leuke stok achter de deur :wink:

Spannend dinsdag!!!
Haha.. wij laten een klein stukje aan de kamer aanbouwen en wij hebben ook al de aannemer onder druk gezet: het moet af voor half november :D Nu ligt het helaas even stil, de bestelde schuifpui laat op zich wachten :evil:

Hanneke
Plaats reactie