doggie schreef:Ik zou er nu toch niet te lang meer mee wachten, als Quinta niet eens meer kan opstaan en ze haar ontlasting niet meer kan ophouden, wordt het toch echt tijd om haar te laten gaan.
Sterkte deze week
Mischien wat bot gezegd en wij staan er met ons gevoel buiten, maar ik ben het hier wel volledig mee eens.
Ik snap dat jij blij bent met het weekje verlenging maar ik denk wel dat je nu om haar moet denken en niet om jezelf.
Want het klinkt wel heel sneu hoe zij er nu bij moet liggen
doggie schreef:Ik zou er nu toch niet te lang meer mee wachten, als Quinta niet eens meer kan opstaan en ze haar ontlasting niet meer kan ophouden, wordt het toch echt tijd om haar te laten gaan.
Sterkte deze week
Mischien wat bot gezegd en wij staan er met ons gevoel buiten, maar ik ben het hier wel volledig mee eens.
Ik snap dat jij blij bent met het weekje verlenging maar ik denk wel dat je nu om haar moet denken en niet om jezelf.
Want het klinkt wel heel sneu hoe zij er nu bij moet liggen
Sterkte!
Sorry, absoluut niet bot bedoeld.
Ik heb 1,5 jaar geleden nog maar Sjakie moeten laten inslapen. Ik wéét hoe vreselijk het is, maar ik weet ook dat je op zo'n moment niet egoïstisch mag zijn.
Hééél vééél sterkte... ik weet hoe aartsmoeilijk het is.... ik heb mijn lieverd nog maar 6 weken geleden moeten laten inslapen.....het was de moeilijkste beslissing van mijn leven.... maar het kón niet anders....spijtig genoeg....
het is vreselijk moeilijk, maar ik denk wel dat je met een hond die die leeftijd heeft gehaald, blij moet zijn met wat je gehad hebt. Je hond heeft je zoveel liefde gegeven. En dan komt het moment dat je die beslissing moet nemen.. Het is moeilijk, maar ook het laatste wat je voor ze kan doen.. Sterkte!
De beslissing is gevallen, morgenavond om half zeven komt de d.a. om onze lieve Quinta te verlossen. Zij krijgt rust en wij moeten dankbaar zijn voor 15 geweldige jaren met haar.Altijd vrolijk altijd blij altijd willen eten!!!! Oh Quinta wat zullen wij je missen.