Ik heb de dag gereserveerd en zou het leuk vinden en dan kunnen we daarna toch gewoon een volgende afspraak maken..?
Een kleinere groep kan ook z'n voordelen hebben, al had ook ik erg graag Dorine en haar honden erbij gezien.
Wat mij betreft hoeft het een het ander dus niet uit te sluiten en laten we het gewoon doorgaan.
Chica schreef:Ik heb de dag gereserveerd en zou het leuk vinden en dan kunnen we daarna toch gewoon een volgende afspraak maken..?
Een kleinere groep kan ook z'n voordelen hebben, al had ook ik erg graag Dorine en haar honden erbij gezien.
Wat mij betreft hoeft het een het ander dus niet uit te sluiten en laten we het gewoon doorgaan.
Ik hoor wel wat jullie willen..
Groet,
Jaap
Ik wilde net zeggen: het hoeft toch niet van mij af te hangen? En meestal doe ik in een groepstraining niet zoveel hoor, daar ik het gebruik om post gedrag te trainen, dus spectaculair kun je dat doorgaans niet noemen
Ik vind het overigens ook geen probleem om de trainingslocatie ergens te verplaatsen naar (ergens nabij) Almere. Ik zie dat jullie in Lelystad e Almere wonen, en dan zou Almere dus precies in het midden liggen..
Dat scheelt jullie weer tijd.
Die laatste is een leuke foto van jullie tweeën! Zo herkennen we je vast wel. Ik vermoed ook dat het niet al te druk zal zijn, met dit weer immers..........