Jim verliest bijna helemaal geen haren, alleen om zijn bench heen ligt er soms wat maar niet veel. Heel afentoe misschien 1x in de twee maanden kam ik Jim met de furminator die ik via marktplaats heb gekocht voor 13 euro de echte en echt met recht top.... De eerste keer kwam er behoorlijk wat haren vanaf maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Zal het misschien ook aan de voeding kunnen liggen? Ik heb geen idee... Maar ben er wel blij mee dat hij zo'n makkelijke vacht heeft...
Hier nog geen problemen met verharen, maar ik denk dat ik mijn stofzuiger maar alvast kan klaarzetten als ik jullie ervaringen zo lees
Max gaat wel 3 keer per week een uur zwemmen in de beek dus misschien dat het daarom nog meevalt ?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met een verharende lab! Tjinta is ook vreselijk aan het verharen, plokken vliegen door het huis dus regelmatig stofzuigen hier!
Je ziet bij haar ook dat ze van voor naar achter verhaard! Voor is het alweer redelijk goed en achter hopeloos!
Hier weer achter de rug de erge verharing
Gelukkig wel maar hier moesten de dames loops worden
Dan gaan ze ook altijd uit de vacht
Dan vliegen de vlokken door huis niet normaal meer
OMG!!! ze besluiten hier met z`n tweeën tegelijk en het liefst in 1 nacht alle haar er af te gooien
alles is wit hier!
net de mannen in de tuin met de furminator te grazen genomen en ik heb nu een witte winter tuin!
maak me borst maar nat als dit er al in 2 dagen af kan komen
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012