hersenbloeding
-
- Hele grote hondenneus
Kijk, hier hebben we wat aan, dat is nog eens goed nieuws! Wat een geweldige bikkel is ze ook! Ik heb heel hard voor jullie geduimd...wat een geweldig goed nieuws.Ik ben heel blij voor jullie want zoals ik al eerder zei.....wat hou je veel van ze, hé? Geef je Pearl een hele dikke kus van mij?
Veel liefs van Alice.
Veel liefs van Alice.

-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
heb eindelijk wat kunnen genieten van mijn eten. had geen zin in te koken dus tja dan gaan wij hier om friet dat heet voor vele onder ons patat. Pearl lag al paraat onder tafel want zij en Bimmel krijgen altijd een paar harde stukjes wat overblijft. nou haar staart kwispelde ervan, helemaal blij voor een klein stukje friet en ze smikkelde er heerlijk van.
ongelooflijk toch zoiets, inderdaad een bikkel Alice.
ongelooflijk toch zoiets, inderdaad een bikkel Alice.

met dank aan Pauline
Fijn dat na al dat nare gedoe het nu weer beter gaat met Pearl... extra leuk dat ze al klaar lag om een frietje te krijgen...
dat is toch superpositief... de oude dame vervalt al terug in haar oude gewoontes...
Ze heeft je wel heel erg laten schrikken.... en dat zal nog wel even nazinderen (weet er alles van).... maar gelukkig, ze is er nog.... genieten maar.... en dat ze nog lang die oude taaie dame mag blijven...
Groetjes en
en geeft Pearl een dikke zoen van mij.
Martine

Ze heeft je wel heel erg laten schrikken.... en dat zal nog wel even nazinderen (weet er alles van).... maar gelukkig, ze is er nog.... genieten maar.... en dat ze nog lang die oude taaie dame mag blijven...
Groetjes en

Martine
-
- Speurneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Weet ik zeker voordat we chester lieten inslapen liep Bolton de trap op naar boven iets wat hij dus absoluut niet durft.
Chester wilde dus duidelijk afscheid nemen op deze manier ff op bed kroelen samen met zijn vieren.
Lekker gesnurkt die twee.
Ook weer naar beneden gelopen van de trap...
Bolton durft het naderhand dus absoluut niet meer...
raar...
Chester was overleden en Bolton zat helemaal in de grote canvasvergroting die we hadden gekregen..
Veel succes met Pearl de lieverd, groetjes en knuffels van ons
Chester wilde dus duidelijk afscheid nemen op deze manier ff op bed kroelen samen met zijn vieren.
Lekker gesnurkt die twee.
Ook weer naar beneden gelopen van de trap...
Bolton durft het naderhand dus absoluut niet meer...
raar...
Chester was overleden en Bolton zat helemaal in de grote canvasvergroting die we hadden gekregen..
Veel succes met Pearl de lieverd, groetjes en knuffels van ons

:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
hoi Jolien, kan me helemaal voorstellen dat je het nu pas ziet want wat jij moet doorstaan met je lieve Pien is ook niet niks. Met Pearl gaat het wonderbaarlijk goed momenteel. ze is weer heerlijk levendig.
eigenlijk beter als enige weken geleden. de schrik is er nog wel een beetje maar dat komt omdat ze al zo op leeftijd is. jij ook nog veel sterkte en een goed herstel.
eigenlijk beter als enige weken geleden. de schrik is er nog wel een beetje maar dat komt omdat ze al zo op leeftijd is. jij ook nog veel sterkte en een goed herstel.
-
- Kleine hondenneus
Wat fijn te lezen dat het weer een stuk beter gaat met Pearl! Mijn hemel, wat zul je geschrokken zijn. Als je lieve vriendinnetje op leeftijd is, en er gebeurt iets, hou je je hart vast....
. Een goed teken dat je lieve meid alweer aast op een frietje
.
Dikke knuffel voor jou en Pearl
Groetjes, Jolanda
(ook vrouwtje van een oudje
)

Dikke knuffel voor jou en Pearl

Groetjes, Jolanda
(ook vrouwtje van een oudje