Annette schreef:Is het een mastocytoom? Dan kan ze er heel goed van genezen!
Anette, er zijn twee verschillende typen cellen gevonden. Een soort die prima te behandelen is en een ander soort dat veel agressiever is en door de bindweefsels heen groeit.
Daarom moet het heel ruim worden weggehaald en vrezen we voor het naderhand nog goed kunnen sluiten van haar oog.......... Ik hoop dat de DA die opereerd een vaste hand heeft en netjes hechten kan.
Ik denk dat die agressieve soort dus inderdaad een mastocytoom is want die groeit door het weefsel heen.
Wat raar trouwens dat de DA het niet heeft genoemd....
Bij een mastocytoom wordt er rondom 3 cm meegenomen om schone randen te krijgen.
Google maar eens dan kan je veel info vinden.
Onze Gwinnie is toen ze 3 maanden(!) oud was eraan geopereerd, nu is ze al bijna 9 en het isnooit meer teruggekomen!
Ze had gradatie 2 en al doorgegroeid tot in de derde huidlaag.....
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Annette schreef:Ik denk dat die agressieve soort dus inderdaad een mastocytoom is want die groeit door het weefsel heen.
Wat raar trouwens dat de DA het niet heeft genoemd....
Bij een mastocytoom wordt er rondom 3 cm meegenomen om schone randen te krijgen.
Google maar eens dan kan je veel info vinden.
Onze Gwinnie is toen ze 3 maanden(!) oud was eraan geopereerd, nu is ze al bijna 9 en het isnooit meer teruggekomen!
Ze had gradatie 2 en al doorgegroeid tot in de derde huidlaag.....
Ik ben opgehouden met zoeken. Ik wordt er alleen maar akelig van. Ik wacht het nu maar gewoon af. Het is wel een DA waar ik vertrouwen in heb. Ben bij mijn vorige DA vertrokken, daar had ik geen goed gevoel meer bij. Dat was een gevalletje money-making zonder echt hart voor de dieren vrees ik. Deze praktijk/kliniek is heel anders dus ik geef het maar een beetje over. Al dat piekeren helpt me ook niet immers.