AYAY
-
Marga
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Dank je Marga dat is lief van je 
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
- Jayben
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
thanxxJayben schreef:Ik duim ook mee.
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
ja dan kan je echt de kriebels weer krijgen helablove schreef:Ik zal ook meeduimen. Ik krijg door al die zwangere teefjes zelf ook weer onwijs zin in een nestje haha. Bij ons pas in februari weer.
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Ja echt wel!! Nou op zoek naar een papa...dat is natuurlijk ook wel weer super leuk. Mag er ditmaal helaas geen houden van mijn hubbie... Maar heb natuurlijk nog wel even de tijd om dat knopje om te zettenmarron schreef:ja dan kan je echt de kriebels weer krijgen helablove schreef:Ik zal ook meeduimen. Ik krijg door al die zwangere teefjes zelf ook weer onwijs zin in een nestje haha. Bij ons pas in februari weer.
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
ach je zegt gewoon dat je net die ene niet kan verkopenlablove schreef:Ja echt wel!! Nou op zoek naar een papa...dat is natuurlijk ook wel weer super leuk. Mag er ditmaal helaas geen houden van mijn hubbie... Maar heb natuurlijk nog wel even de tijd om dat knopje om te zettenmarron schreef:ja dan kan je echt de kriebels weer krijgen helablove schreef:Ik zal ook meeduimen. Ik krijg door al die zwangere teefjes zelf ook weer onwijs zin in een nestje haha. Bij ons pas in februari weer.
welke kleur wil je fokken heb je al een voorkeur?
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Nootje draagt alleen maar zwart...dus elke reu kan... (dat is makkelijk en ook weer heel moeilijk haha)marron schreef:ach je zegt gewoon dat je net die ene niet kan verkopenlablove schreef:Ja echt wel!! Nou op zoek naar een papa...dat is natuurlijk ook wel weer super leuk. Mag er ditmaal helaas geen houden van mijn hubbie... Maar heb natuurlijk nog wel even de tijd om dat knopje om te zettenmarron schreef: ja dan kan je echt de kriebels weer krijgen he![]()
![]()
Goeie tip die gaan we onthouden
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
pfffffffff ja dan heb je wel keuze, nou ik ga ook iets heel moois doen met la paz als ze loops word binnenkort, is miss ook wel wat voor jouwlablove schreef:Nootje draagt alleen maar zwart...dus elke reu kan... (dat is makkelijk en ook weer heel moeilijk haha)marron schreef:ach je zegt gewoon dat je net die ene niet kan verkopenlablove schreef: Ja echt wel!! Nou op zoek naar een papa...dat is natuurlijk ook wel weer super leuk. Mag er ditmaal helaas geen houden van mijn hubbie... Maar heb natuurlijk nog wel even de tijd om dat knopje om te zetten![]()
![]()
Goeie tip die gaan we onthouden
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
hahahaha dat mag hoor staat heel veel info oplablove schreef:Haha owww nieuwsgierig nu... Ga ik je website stalken