Ik kom denk ik even kijken.
Oh en ik neem een medelangpoot mee om Pontus aan te moedigen
Waarschijnlijk neem ik ook Tiesto mee en ben dan te herkennen aan een zwarte langpoot en een gele reuzenpuber
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Ik kom waarschijnlijk ook kijken, te herkennen aan een bruin labje met turquoise jachtlijn
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
ik heb een blauw shirt aan met een gele teckel met een knoop erin aan (ingewikkelde zin!) of anders een grijs shirt met een kat in een batmankostuum Dat plus bruine pup, moet toch lukken
samantha schreef:Ik kom denk ik even kijken.
Waarschijnlijk neem ik ook Tiesto mee en ben dan te herkennen aan een zwarte langpoot en een gele reuzenpuber
kijk, dat is nog eens leuk!
Er komen ook nog twee zusjes van Pontus dus de langpootmuggen zijn goed vertegenwoordigd
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Wat leuk. Als we nou allemaal in de buurt van Pontus zijn dan zien we elkaar ook. Gezellig lijkt mij dat. Ik heb een zwarte "dogachtige, niet geparallelisierde Rottweiler in een Labradorjasje" met een hemelvaartsneusje.
Wat leuk. Als we nou allemaal in de buurt van Pontus zijn dan zien we elkaar ook. Gezellig lijkt mij dat. Ik heb een zwarte "dogachtige, niet geparallelisierde Rottweiler in een Labradorjasje" met een hemelvaartsneusje.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
kijk, dat is nog eens leuk!
Er komen ook nog twee zusjes van Pontus dus de langpootmuggen zijn goed vertegenwoordigd
Helemaal goed
Goed idee Jutta!
Ik heb er zin in! tot morgen
Macho DJ Jack Tiesto Jones Fudge
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Netty schreef:Ik ben er ook, heb Boyka ingeschreven en herkenbaar als verhit persoon die 3 labjes tegelijk moet showen in 3 verschillende ringen
FOUT 2 labjes en 1 Kung Fu Panda bijtte met bloed ik heb blikjes fris bij me en knoflooksaus om je af te koelen, is wel het minste wat ik kan doen
En ik ben herkenbaar aan mijn blonde poedelkuif die is opgestoken en een fel rood vestje met een donkerbruine langpootpuber die me over het veld sleept, ik gil dan SOOESJEEEEE AF en zo, en verder roep ik Kung FUUUU Panda niet bijten in mijn trui, thats me Verder zijn we vrij normaal hoor
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)