Ik ben bang dat wij aan de sambal moeten......spoortje leggen voor we aan de wandel gaan en dan moet hij het zelf maar uitzoeken en ff flink zweten! Tenminste hoop ik, er zijn er die sambal lekker vinden....

Was het geen koud water ??? Vind je een heldin en flow ookEls schreef:Wij hebben vanmorgen samen in zee gezwommen! Flow vond het nog een beetje eng, maar de grote honden gingen voorop en toen ze zag dat ik er ook inging (met een korte wetsuit aan) kwam ze heel erg dapper achter me aan. En tja, toen ze dat eenmaal door had..![]()
![]()
Morgen mag ze weer mee, dat zoute water is grandioos voor haar.
dat deed pom ook ja.. ah joh, komt vast vanzelf!Aidualc85 schreef:Hier tot nu toe nog geen echte zwempartijen helaas![]()
Met andere honden afspreken die wel zwemmen, wijzelf het water in en roepen/lokken. Bij dat laatste wil meneer wel maar blijft piepend/huilend op en neer drentelen (echt zielig!) Ook nog geprobeerd om onder z'n buik te ondersteunen maar je ziet aan hem dat hij het niet prettig vindt en wil zo snel mogelijk terug naar de kant.
Hij rent wel heel vrij het water in tot aan z'n borst maar zodra hij geen grond meer onder zijn pootjes voelt krabbelt ie terug.
Blijf in ieder geval hopen dat het nog komt en zo niet dan niet. De onderkant is het belangrijkst ivm afkoelen!