Puppy ervaringen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
JongM
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door JongM »

@Els, ow ow die duveltjes he! Maar wat goed dat ze er dan vlg keer gewoon langs kan lopen! Knapperd.
Ik ben bang dat wij aan de sambal moeten......spoortje leggen voor we aan de wandel gaan en dan moet hij het zelf maar uitzoeken en ff flink zweten! Tenminste hoop ik, er zijn er die sambal lekker vinden.... :?
JongM
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Jeetje, morgen is hij 16 weken en........ hij begint al met tandjes kwijt raken!! :shock:
Gisteren zag ik wat bloed in zijn bekkie, kijk ik goed, zit een boven voortandje los. Kijk ik vandaag is deze weg en ook nog 1tje aan zijn onderkant. Pfffff, gaat hard alweer.
Het zijn de voorste kleine tandjes. (Zeker ook net zo scherp, auw) Maar goed, zo klein, die vind ik vast niet meer.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik heb van pom 3 kiesjes en een hoektand teruggevonden. Heb ze nog liggen maar vrees dat ze eerdaags toch de prullenbak ingaan
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wij hebben vanmorgen samen in zee gezwommen! Flow vond het nog een beetje eng, maar de grote honden gingen voorop en toen ze zag dat ik er ook inging (met een korte wetsuit aan) kwam ze heel erg dapper achter me aan. En tja, toen ze dat eenmaal door had.. :D :D
Morgen mag ze weer mee, dat zoute water is grandioos voor haar.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Els schreef:Wij hebben vanmorgen samen in zee gezwommen! Flow vond het nog een beetje eng, maar de grote honden gingen voorop en toen ze zag dat ik er ook inging (met een korte wetsuit aan) kwam ze heel erg dapper achter me aan. En tja, toen ze dat eenmaal door had.. :D :D
Morgen mag ze weer mee, dat zoute water is grandioos voor haar.
Was het geen koud water ??? Vind je een heldin en flow ook :applaus:
each day is a gift
Els
Speurneus
Speurneus

Het water is nog heel erg koud. :D Vandaar ook die wetsuit, die bui zag ik al hangen. Voor Flow maakt het niet uit, die heeft een goede vacht en rent zich daarna wel weer warm.
Groetjes,
Els

JongM
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ook Denzell heeft voor het eerst echt zelf gezwommen! Zaterdag zag ze de labrador van een nicht van ons de bal ophalen en ja....toen probeerde hij ook de duik.....met vier pootjes tegelijk nog tikkie vreemd dat water in en toen hij geen grond meer onder zijn voeten voelde ging hij ervoor hoor, achter Isa aan! Erg leuk.
Gisteren zelf te water gegaan, alleen blijft hij dan erg dicht bij je met als gevolg lekkere krabbels van zijn pootjes op mn benen!
Lientje01
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lientje01 »

Ik wil ook wel met Bijke zwemmen maar ik ben altijd te laat :-) Aan het begin van de strandopgang gaat ze zitten en kijkt achterom. Ze weet dat ze moet blijven zitten wanneer de riem los gaat. Als ze te horen krijgt dat ze mag gaan rent ze standaard via het terras van de strandtent in 1 rechte lijn naar de zee. Tegen de tijd dat ik eens aan de vloedlijn sta is ze al helemaal zeiknat en heeft allang een ander hondje gevonden om mee te spelen. (ook goed tegen teken, dat zoute water)
Els
Speurneus
Speurneus

Om die reden gaan wij s morgens vroeg os s avonds wat later, als ik echt met haar wil zwemmen. Maar zowiezo, als ik het water inloop gaat ze met me mee om mij te redden :spierbal: , dát is pas eng. :D Na het zwemmen of het spelen gaan we standaard koffie drinken bij 1 bepaalde strandtent, die route kent ze ook al. :D :D
Groetjes,
Els

sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

hoe is het met alle puppy's? Pom zwemt ook al lekker, alsof ze nooit anders gedaan heeft :) Wel leuk om te zien dat het er toch zo ingebakken zit. Verder gaat hier alles prima, een paar lastige weken gehad qua gehoorzaamheid maar dat hoort er ook bij. Op het moment gaat het weer beter :) Van mij mag het alleen wel wat minder warm worden, dat wandelt wat beter :D
Els
Speurneus
Speurneus

Puppert word groot :D , spartelt vrijwel dagelijks in zee en heeft een voorliefde voor het slopen van alles waar water in zit. Dus gieter, badje, tuinslang, maatbeker, het is allemaal niet veilig voor dat fietsenrekje.
Ook wij hebben wat issues op het gebied van gehoorzaamheid, maar het gaat met ups en downs en ze blijft goed bij me dus wat dat aan gaat gaat het prima.
Wat minder warm zou fijn zijn voor haar, maar in huis is het heerlijk koel en overdag slaapt ze dus veel. ik wou alleen dat ze dat s nachts ook zou doen, de hele nacht dan he? Puppy feestjes worden nog steeds gevierd op onmogelijke tijdstippen. :D Om04.00 s nachts in het zwembadje springen, met de gieter door de tuin racen (leuk voor de buren :D ), levende padden naar binnen brengen, het hoort er allemaal bij.

De buren krijgen regelmatig een flesje wijn en vinden het allemaal prima.
Groetjes,
Els

sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

bij mij was het gisteren eind vd middag 26,5 graad in de woonkamer :S Niet echt koel dus. Pom ligt dus op de gang als ik wegben, daar is het een stuk koeler..
Aidualc85
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aidualc85 »

Hier tot nu toe nog geen echte zwempartijen helaas :(
Met andere honden afspreken die wel zwemmen, wijzelf het water in en roepen/lokken. Bij dat laatste wil meneer wel maar blijft piepend/huilend op en neer drentelen (echt zielig!) Ook nog geprobeerd om onder z'n buik te ondersteunen maar je ziet aan hem dat hij het niet prettig vindt en wil zo snel mogelijk terug naar de kant.
Hij rent wel heel vrij het water in tot aan z'n borst maar zodra hij geen grond meer onder zijn pootjes voelt krabbelt ie terug.
Blijf in ieder geval hopen dat het nog komt en zo niet dan niet. De onderkant is het belangrijkst ivm afkoelen!
:blondpootje: Mika (Reagis Star Trooper) 17-01-2013
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Aidualc85 schreef:Hier tot nu toe nog geen echte zwempartijen helaas :(
Met andere honden afspreken die wel zwemmen, wijzelf het water in en roepen/lokken. Bij dat laatste wil meneer wel maar blijft piepend/huilend op en neer drentelen (echt zielig!) Ook nog geprobeerd om onder z'n buik te ondersteunen maar je ziet aan hem dat hij het niet prettig vindt en wil zo snel mogelijk terug naar de kant.
Hij rent wel heel vrij het water in tot aan z'n borst maar zodra hij geen grond meer onder zijn pootjes voelt krabbelt ie terug.
Blijf in ieder geval hopen dat het nog komt en zo niet dan niet. De onderkant is het belangrijkst ivm afkoelen!
dat deed pom ook ja.. ah joh, komt vast vanzelf!
Vbraam
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Vbraam »

Gio is nu 3 dagen bij ons waarvan die 2 nachten zonder een piep rond half 12 de bench in ging en er rond half 5 a 5 uur uit wilde. Het uitlaten gaat super en er zijn nog maar 3 ongelukjes in huis geweest. Ook heeft ie al heerlijk met watergespeeld en kwam die zelf onder de ddouche erbij staan XD ook gaat de zit training erg goed dus wij zijn helemaal blij en trots!
:bruinpootje: Gio (Fugo v. Le JeanJardin) 16-5-2013
Plaats reactie