Jol schreef:Dank je wel . Er wordt hier nog regelmatig over haar lieve koppie gestreken, voor de rest laten we haar zoveel mogelijk met rust... Ze heeft nog altijd niet gedronken en vanmorgen at ze alleen een stuk of 5 brokjes uit mijn hand. Vannacht diverse malen naar beneden geweest om bij haar te kijken (onze slaapkamerdeur stond wijd open om haar in de gaten te houden), maar ze leek rustig. Momenteel ligt ze te slapen, maar je ziet dat ze het gehad heeft, ze is gewoon óp . Ik ben 'blij' (zó'n fout woord eigenlijk, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel) als het straks 15.30 uur is, dan mag ze gewoon uit gaan rusten....
ik begrijp precies wat je bedoelt ja.. het is verdrietig maar ze heeft het verdiend, moet je maar denken. Nu je zo duidelijk ziet dat het voor haar ook op is, en ze het ook aangeeft eigenlijk (door te stoppen met eten en drinken), is dit het enige wat je voor haar kan doen.. Sterkte vanmiddag!
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Heel erg veel sterkte.
Wat een moeilijke beslissing is dit maar het is de juiste. Je weet het inderdaad wanneer de tijd daar is.
Rust zacht lieve Saar, je hebt het verdiend.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Dankjewel allemaal, wat ontzettend lief al die mooie woorden , dat doet heel goed.
Ik zal vanavond of morgen nog een "in memoriam" schrijven.
Het was een hele heftige dag, maar ook een mooi ontroerend afscheid. Lieve Saar, het is goed zo .... , je mag lekker uitrusten met je oude lijfje, maar wat missen we je!!
Ik typ dit met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige en lieve Saar. Rust zacht lieve Saar! Een dikke knuf uit IJmuiden..
Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart.. Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012