Hotspot!

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: Hotspot!

Ongelezen bericht door Susan78 »

sbientje schreef: pom had alweer een hotspot, op haar kont deze keer.. daar heeft ze weleens vaker wat last, het haar is daar ook zo dik. Ik heb het kort geknipt en gelukkig waren het niet echt van die broeiplekken maar al vrij snel gewoon korstjes. Alleen loopt ze nu dus met een kale kont, het ziet er niet uit :D nouja, groeit vast wel weer aan.. Op haar kop is iig weer haar nu, godzijdank :P
Arme Pom!! Tja, Joep loopt met een kaal, paars zakje rond.. Dus kunnen ze elkaar ehm.. een poot geven.. Sterkte Pom, gelukkig is het nog niet koud buiten!!
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Milou
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: Hotspot!

Ongelezen bericht door Milou »

sbientje schreef: nee ze ziet er niet uit. Het is dit jaar wel heel erg, geen grote plekken maar ik ontdek steeds weer wat nieuws. Nou ja, hopelijk zijn we er nu ver doorheen. Het moet maar eens even gaan vriezen, wie weet helpt dat voor het water :) gaan alle vieze beestjes erin dood misschien
Ik merk het ook aan de huid van Youp, hij heeft nu allemaal van die droge huid schilfers. Pfffff... Maar ja, van elk watertje wat hij tegen komt maakt hij zijn momentje. Zelfs het water wat ik trekkersporen blijft staan is niet veilig voor Youp. Hij tijgert er lekker doorheen.
Afbeelding Afbeelding
:zwartpootje: Barry ♂ juni 1985 tot augustus 1997
Plaats reactie